ASHLEY-S BROWN - recenzja Klenspop

Coraz więcej ludzi ma problemy ze wzrokiem. Każdy dobrze wie, czym to jest spowodowane. Nadmierne użytkowanie telefonów, komputerów, telewizorów nie wpływa korzystnie na nasze oczy. Powstają wady wzroku, przez które należy nosić szkła korygujące. Przez kilka lat nosiłam okulary. Teraz żałuję, że od razu nie postawiłam na soczewki. Są zdecydowanie wygodniejsze: nie parują, nie spadają, nie brudzą się i są komfortowe. Zazwyczaj noszę zwykłe, bezbarwne. Dzisiaj mam przyjemność zrecenzować nowy nabytek z firmy Klenspop. Są to soczewki ashley-s brown, które jak widzicie, są trzy kolorowe: brązowy, żółty i pomarańczowy. Zawsze chciałam mieć wyjątkowy kolor oczu, tym razem jest to możliwe. Paczuszka dotarła w ciągu tygodnia, zatem bardzo szybko. Cała paczka była starannie zapakowana, nic nie zostało uszkodzone. Całe opakowanie soczewek jest niesamowite, przedstawia kolorową postać kobiety. Zdecydowanie opakowanie wyróżnia całą firmę i rzuca się w oczy. Zawartość pudełka to soczewki ( każda w oddzielnej buteleczce), pudełeczko na nie oraz plastikowe szczypce, dzięki którym można wyjąć soczewki z opakowania. Okres ważności wynosi aż 6 miesięcy. Jeśli chodzi o średnicę, to wynosi 14,5mm, a średnica grafiki to 14mm, zawartość wody wynosi 38%. Po założeniu soczewek efekt jest niesamowity.  Soczewki są tak lekkie, że nawet nie czuję, że je mam. Każdy może takie mieć, ponieważ są również "zerówki". Obecnie jest promocja, dzięki której cena ich wynosi tylko $4.50 . Co myślicie o kolorowych soczewkach? Posiadacie, a może zastanawiacie się nad kupnem?
KLIK 1 | KLIK 2 | KLIK 3 | KLIK 4 | KLIK 5

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych 3 rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Ale ten zestaw soczewek jest uroczy! :D
    Poklikałam, niektóre ceny;
    Biała bluzka - 22,00$
    Bluzka w paski - 10,00$
    Biały t-shirt - 8,00$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow super ci pasuje! Co do mnie - ja na razie nie kombinuję, podoba mi się moj turkusowy odcień :) pozdrawiam, piękne zdjecia
    clofl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pasuje Ci ten kolor soczewek! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze bardzo chciałam mieć brązowe oczy i chyba zdecyduję się na jakieś soczewki.
    Super wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze chciałam takie soczewki wypróbować. Pasują Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te soczewki, nigdy takich nie miałam :)
    Świetne propozycje zapodałaś - Klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze się zastanawiałam jakie to uczucie zakładać sobie soczewkę

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Noszę okulary od drugiego roku życia, ale nigdy nie przekonałam się do soczewek. :D

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Noszę okulary już dłuuuugo, ale soczewek jeszcze nigdy nie próbowałam.

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ciekawie to wygląda po nałożeniu :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wyglądają Twoje oczy po nałożeniu soczewek :). Ja bym się nie odważyła nałożyć jakichkolwiek :O.

    OdpowiedzUsuń
  12. Awww bardzo ładne soczewki! Bardzo Ci pasują, w dodatku masz śliczny kształt oczu. c:

    Sukienka z chokerem: US$20.00
    Haftowana sukienka z różami: US$15.00
    Strój kąpielowy: US$12.00
    Bluzka w paski: US$10.00

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. i love everything!

    hope u can like my video <3
    https://www.youtube.com/watch?v=tnyyS4PxjLE

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie mam wady wzorku
    kilkakrotnie zamaiwałam jednak kolorowe soczewki,ale po drugim razie zrezygnowałam bo mam zbyt wrażliwe oczy niestety

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie na szczęście wada wzroku nie dotyczy.
    Ale raczej też bym się zdecydowała od razu na soczewki :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam problem ze wzrokiem od dzieciństwa. Mam zamiar w przyszłości używać soczewek, choć troszkę się boję. :)

    Ładne kolorki, pozdrawiam.

    https://abryckaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello.

    Your blog is lovely. *-*

    Would you like to follow each other via GFC? I followed you, I hope you will follow back. XOXO ♥

    My blog - Aminique

    My Instagram - @fazlicamina

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanego wieczoru, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale słodki ten zestaw ślepca :) mam już swoje soczewki i chyba ich nie zmienię, ale muszę przyznać, że ten kolor jest niesamowity :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli o mnie chodzi to na razie daję sobie spokój ;)
    Natomiast tobie to pasuję :)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś nosiłam soczewki, ale przeszło mi z wiekiem jak to się mówi ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dużą wadę wzroku i na codzień muszę nosić okulary, ale też mi czasem się wydaje, że lepiej byłoby nosić soczewki, ta oferta jest bardzo fajna
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie należę do tej grupy osób, które mają wzrok idealny. I mam nadzieję, że zostanie tak na długo :) Ale zmianę koloru z pewnością rozważę ;) Twoje też wyglądają super ;) Gratuluję współpracy!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. niezła jakość zdjęć, uwielbiam ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja testuje teraz nowe soczewki, które jakiś czas temu były w promocji. Można było dostać 10 jednodniowych za darmo.
    Wydaje mi się, że kolorowe soczewki są ciekawe, ale swojej przygody z nimi jeszcze nie miałam. Może kiedyś :P

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Po soczewki raczej na pewno nie sięgnę, ale opakowanie mają przecudne <3

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka