Dzień kobiet - zrób coś dla siebie

Ostatnio wspominałam o dniu mężczyzn. Nie można przecież zapomnieć i pominąć równie ważnego dnia kobiet, który jest jutro. Nie musimy ciągle oglądać się na mężczyzn. Same możemy sprawić sobie przyjemność: udać się na zakupy, zadbać o siebie, o swój wygląd. To w końcu nasz dzień. Pozwólmy sobie na odrobinę szaleństwa. W tym celu chciałabym przedstawić Wam zamówienie, które otrzymałam kilka dni temu. Wszystkie rzeczy pochodzą ze sklepu Born Pretty Store. Tym razem zamówiłam większość rzeczy z przeznaczeniem do paznokci. Nie przedłużając, przejdę do pierwszej rzeczy. W zamówieniu znalazły się cekiny na paznokcie. W pudełeczku znajdują się one o różnych rozmiarach, w barwie złotej i srebrnej. Jak za taką ilość, cena $1.99 nie jest aż taka duża. Znajdziecie je, klikając tu. Następnym przedmiotem jest proszek, który stosuje się, aby uzyska tzw. efekt syrenki. Od zawsze to mi się podobało i nareszcie mogę wykonać taką stylizację sama. Takie opakowanie kosztuje $1.99 i na stronie znajduje się również kolor złoty - klik. Trzecią rzeczą jest lakier czarny. W zależności od temperatury kolor ulega zmianie. Bardzo interesują mnie takie lakierki. Jeśli Tobie również się podoba, znajdziesz go tu za $2.99. Mały drobiazg, który również znalazł swoje miejsce to naklejki. Wybrałam wzór 10 za $0.30, aczkolwiek do wyboru są również ciekawe inne wzory. Wszystkie informacje dotyczące produkty znajdują się na tej stronie. Ostatnią rzeczą, na której w sumie najbardziej mi zależało, jest koszyczek. Ze względu na brak profesjonalnej toaletki - moje kosmetyki latają po całej półce. Dzięki takiemu pięknemu koszyczkowi zapobiegnę chociaż części ( wszystko niestety się nie mieści). Kupiłam go za $9.59, klikając tu. Co sądzicie o tych artykułach? Pamiętajcie - taki dzień jest raz w roku. Rozwińcie skrzydła i zróbcie sobie niespodziankę. Wszystkiego dobrego kobietki!
efekt syrenki - Born Pretty Store | lakier - Born Pretty Store | cekiny na paznokcie - Born Pretty Store | nalejki - Born Pretty Store | koszyk - Born Pretty Store
KLIK 1 | KLIK 2 | KLIK 3 | KLIK 4 | KLIK 5 
 KLIK 6 | KLIK 7 | KLIK 8 | KLIK 9 | KLIK 10

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać ceny powyższych rzeczy z listy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Oj przygarnęłabym, strasznie się wkręciłam w pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w dzień kobiet, mam swoje ulubiona zajęcia dodatkowe, albowiem siatkówkę. No i oczywiście moja mama ma jutro imieniny więc jestem ciekawa jej reakcji na to, co jej kupiłam.

    Podaje ceny.
    1.$13,00
    2.$8,00
    3.$14,00
    4.$10,00
    5.$12,00
    6.$14,00
    7.$18,00
    8.$10,00
    9.$11,00
    10.$13,00

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy zamówiłaś!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne te rzeczy do paznokci!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet;) To tak na jutro;P
    Pozdrawiam
    by Arek

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy :D Ale ja jakoś bym nie potrafiła się tym wszystkim obsługiwać XD Cud, że w miarę potrafię równo pomalować paznokcie :D
    Podaje ceny.
    1.$13,00
    2.$8,00
    3.$14,00
    4.$10,00
    5.$12,00
    6.$14,00
    7.$18,00
    8.$10,00
    9.$11,00
    10.$13,00
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika
    OFFICIAL instagram of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, najbardziej zauroczyl mnie ten koszyk i syrenka :)
    Ja dzień kobiet spędzę ze swoim chłopakiem i myślę że to będzie niezapomniany dzień ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ozdoby do stylizacji paznokci :)
    Poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. te rzeczy do paznokci totalnie mi się nie podobają niestety :( // skydancing.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne paznokciowe gadżety, aczkolwiek odzwyczaiłam się od nich, bo chodzę na paznokcie do kosmetyczki ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Ci wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet 😊😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sobie kupiłam koszulkę haha ale do zrobienia sobie samej paznokci to mnie nic nie zmusi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. juz skladalam nam zyczenia na konwersacji, ale no JESZCZE RAZ NAJLEPSZEGO KOBIETKO I KOBITKI! <3
    warto zrobic cos dla siebie, tak jak mowilam, ze w Walentynki tez mozna<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam takie dodatki do paznokci:D
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nienawidzę malować paznokci. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam BPS, mają tam świetne akcesoria i gadżety, właśnie dla nas kobietek!
    Wszystkiego najlepszego Kochana, super post! :*
    Poklikałam.
    Bluzka off - 14,00$
    Kostium - 18,00$
    Bluzka czarna - 10,00$
    Bordowa koszula - 14,00$
    Biała bluzka - 12,00$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię BPS i właśnie czekam na paczkę od nich również z akcesoriami do paznokci :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw! Poklikałam :)
    Ceny:
    1.$13
    2.$8
    3.$14
    4.$10
    5.$12
    6.$14
    7.$18
    8.$10
    9.$11
    10.$13
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post! Zapraszam do mnie ;)

    Podaje ceny.
    1.$13,00
    2.$8,00
    3.$14,00
    4.$10,00
    5.$12,00
    6.$14,00
    7.$18,00
    8.$10,00
    9.$11,00
    10.$13,00

    http://livetourevel.blogspot.com/ mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  20. po klikane
    $13,00
    $8,00
    $14,00
    $10,00
    $12,00
    $14,00
    $18,00
    $10,00
    $11,00
    $13,00
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    ps. jeżeli masz czas to moze i u mnie klikniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super jest ten lakier ! Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się te rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda tylko, że przy opisach kolejnych rzeczy nie oddzieliłaś ich od kolejnego akapitu, myślę, że wyglądało by przejrzyściej dla czytelnika, a tak od nadmiaru tekstu trochę się nie chce go czytać :D Ale to taka moja sugestia :) Poklikałam!
    1.$13,00
    2.$8,00
    3.$14,00
    4.$10,00
    5.$12,00
    6.$14,00
    7.$18,00
    8.$10,00
    9.$11,00
    10.$13,00

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wezmę rady pod uwagę.
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  25. Uważam, że powinnyśmy robić coś dla siebie nie tylko w dzień kobiet, ale raz w tyg minimum :D Chociaż w moim przypadku malowanie paznokci zastąpiłoby domowe SPA... Kąpiel, maseczka + dobra książka do poczytania... W WANNIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkowicie się z Tobą zgadzam, świetny post :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post, zdjęcia są rewelacyjne :) !!

    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne drobiazgi ja akurat mam zamiar zaczac uczyc sie hybryd, post super. Ladne fotki robisz.
    Pozdrawiam
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/2017/03/zupka-cebulowa.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. 1.$13,00
    2.$8,00
    3.$14,00
    4.$10,00
    5.$12,00
    6.$14,00
    7.$18,00
    8.$10,00
    9.$11,00
    10.$13,00

    https://agrafka-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! super rzeczy i na prawdę piękne zdjęcia ;)


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten lakier bardzo mnie zainteresował :D Jeszcze nie miałam okazji mieć takiego, który pod wpływem temperatury zmienia kolor :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam kiedyś podobny lakier zmieniający kolor - świetny był ♥
    http://sistemaplastics.com/products/to-go

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka