Nic tak po­zytyw­nie nie po­budza..

Monotonia zimowego, chłodnego krajobrazu, na który składają się niezliczone pokłady bieli, potrafi wprowadzić człowieka w nastrój depresyjny, smutek, przygnębienie, co jest dodatkowo potęgowane strugami zimnego powietrza chłostającymi niemiłosiernie twarze przypadkowych przechodniów. A teraz? Świat budzi się po zimowej drzemce. Wszystko zmienia się bardzo szybko.  Żadnego śladu po śniegu. Codziennie widać, jak na drzewach pojawiają się nowe liście, a w parkach zielenieje trawa i zjawiają się kolorowe, pachnące kwiaty. Ptaki wracają do nas z ciepłych krajów i co rano budzą wszystkich swoim delikatnym śpiewem, a zwierzęta wychodzą ze swoich zimowych norek. Świat staje się piękny i kolorowy, przypomina zaczarowaną krainę. Promienie próbują uciec chmurkom, jest coraz cieplej. Mimo, że obecnie pada deszcz, temperatura i tak jest do wytrzymania. Z dnia na dzień jest inaczej, niesamowicie. Pogoda ogromnie wpływa na samopoczucie człowieka. Ludziom chce się wszystko, mają dużo energii i są zadowoleni. Tak, to wiosna! Wykorzystajmy tę porę roku i ten drzemiący w nas zapał. Ruszmy się z miejsca. Ruszmy w drogę razem z całym światem. "I jak na wiosnę deszcz ciepły a obfity topi śniegi, tak potężna nadzieja stopiła zwątpienie. Pączkują nowe przyjaźnie. Ukorzeniają się stare."
bluzka - Trendsgal  |  dresy - Trendsgal  | torebka #1 - Trendsgal  |  torebki #2 - Trendsgal  |  pojemnik na akcesoria - Trendsgal  |  naklejka na wc - Trendsgal

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

41 komentarzy :

  1. Tak idzie wiosna (choć dziś bardziej jesien:D) ale już czuję pozytywna energię :)

    Ładna bluzka!
    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak idzie wiosna (choć dziś bardziej jesien:D) ale już czuję pozytywna energię :)

    Ładna bluzka!
    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Też już wypatruję wiosny, bo nie lubię kiedy jest zimno i ponuro jak teraz. Tak naprawdę święta wielkanocne już tuż tuż i będzie można trochę odpocząc od szkoły ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bluzka!


    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie mogę doczekać się wiosny. Uwielbiam jak wszystko budzi się do życia :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, ja się jeszcze nie obudziłam z zimowego snu... Torba mi się bardzo podoba. Pozdrawiam. jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia będę tu wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog i wpisy! Świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa stylizacja. Biorę udział w konkursie!
    Link do mojego bloga: http://AccordingOskar.blogspot.com
    Ceny: bluzka-$9.07, dresy-$6.30, torebka#1-$17.24, torebka#2-$4.70, pojemnik-$4.94, naklejka-$0.81.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygladasz ! Też nie mogę doczekać się wiosny <3 a ona już tuż tuż

    http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna jest moją ulubioną porą roku także już z niecierpliwością czekam na cieplejsze dni i przyrodę budzącą się do życia. Jak na razie wita mnie tylko deszcz, choć zdarzają się ładniejsze dni i takich oczekuję :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że jest coraz cieplej, ale dzisiaj to jakaś masakra z deszczem :)

    Piękny strój <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nareszcie idzie moja ulubiona pora roku do nas- wiosna. Uwielbiam wiosnę. Mogłabym normalnie tylko żyć w niej. Bez lata, i zimy, a już tym bardziej jesieni. Nienawidzę jesieni.
    Przeszkadza mi teraz tylko deszcz, ale niech popada, i niech wszystko odżyje na nowo. Również i ja odżywam na nowo.
    Kochana cudownie wyglądasz, ja tak lubię na Ciebie patrzeć, i na te Twoje wpisy. Czekam na kolejny, jak zwykle.
    Pozdrawiam ciepło, i gorące buziaki ślę do Ciebie, Twoja Natasza z jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka śliczna bluzeczka! :) Ja również czekam już na wiosnę :)
    Zapraszam:MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czekam na wiosnę, bo w końcu doczekam się kwiatów, które chcę sfotografować.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzeczka zdecydowanie na tak :D

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz. Fajny ten pojemniczek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również czekam ze zniecierpliwieniem na wiosnę, wtedy wszystko budzi się do życia, a i ja mam dużo więcej motywacji do działania ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie dziś piękna pogoda i mam nadzieję, że będzie taka jak najdłużej :)

    Zapraszam i zachęcam do zostania na dłużej :)
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie słonecznie, wiosennie :D Aż chce się wychodzić na zewnątrz ^^

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    Nowy Post!-click

    OdpowiedzUsuń
  21. W górach zima nie daje o sobie jeszcze zapomnieć. U mnie śnieg nadal potrafi niezapowiedzianie napadać. A zima sama w sobie jest pięknym okresem tak samo jak reszta por roku i każda pogoda ma w sobie pewien urok.

    OdpowiedzUsuń
  22. W górach zima nie daje o sobie jeszcze zapomnieć. U mnie śnieg nadal potrafi niezapowiedzianie napadać. A zima sama w sobie jest pięknym okresem tak samo jak reszta por roku i każda pogoda ma w sobie pewien urok.

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz<3 śliczna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nice outfit :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz :)
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na te piękne cieplutkie dni *.* uwielbiam wiosnę :D Piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie wiem jak to działa, ale wraz z wiosną naprawdę przychodzą chęci do życia :)
    Super post i zdjęcia!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uwielbiam wiosnę :) Co do stylizacji to bardzo spodobała mi się Twoja bluzka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie po prostu świetnie wyglądasz;)
    Zapraszam. Nowy wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  30. Huuuuraaaa, wiosna już! Tyle czekania na nią :)
    Świetne zakupy, pojemniczki na akcesoria muszę sobie sprawić :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne buty! ;) co do konkursu: naklejka: $ 0,81
    bluzeczka: $ 9,07 dresy: $ 6,30 torba: $ 17,24 torba II : $ 4,70 organizer: $ 4,94

    www.hashtagblondegirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wiosna to cudowna pora roku dopiero teraz to zauważyłam. Chcę się żyć. Świetne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nadchodzi wiosna ! Od razu chce się żyć :) Fajnie, że u Ciebie na blogu już można to odczuć.

    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Spodnie marmurki zdecydowanie w moim stylu. Miałam nawet prawie identyczne, ale siostra zabrała ze sobą za granicę ... :D A co do wiosny to powiem tylko tyle ... WRESZCIE! ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia! Czuć już wiosnę :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. very nice and so cool post. Right here is a few beautiful wedding gowns.http://www.bridesmaiddesigners.net/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka