Pokój bez książek to jak ciało bez duszy

Fantastyczne, historyczne, dokumentalne, przygodowe, kryminalne, młodzieżowe, stare, nowe, w twardej/miękkiej oprawie. Książki. Tak, to książki. Mimo że nie jestem wielką miłośniczką tego rodzaju źródła, to postanowiłam wypowiedzieć się na ten temat. Jeszcze kilka lat temu w każdym domu znajdowała się mała biblioteczka zawierająca cudowne treści. Współcześnie odchodzi się od tego ( tak wynika z moich obserwacji). Stare, ciężkie, zawierające dużo miejsca książki są zastępowane przez elektroniczne. Są wygodniejsze, zajmują mniej miejsca, możemy mieć w każdym miejscu i o każdej porze. Aczkolwiek zawsze, gdy mam tego czasu więcej, sięgam po te tradycyjne. Papierowe książki nie są tak wygodne, aczkolwiek przerzucanie każdej strony, zapach starych stron sprawia, że odpływa się z tego świata i czuje się tę niezwykłą radość. Nie czytam zbyt dużo, gdyż niestety nie mam czasu, bądź muszę czytać lektury szkolne. Zdecydowanie bardziej wolałabym przeczytać coś, co mi się spodoba, niż przymusowo narzucone książki, ale to nie o tym chciałam powiedzieć. Czy elektronika musi nam zastąpić wszystko? Oczywiście lepsze jest czytanie e-book'ów niż wcale, ale mimo to skoro czytasz, to czemu nie sięgniesz po dawną formę? Każdy z tych sposobów ma wady i minusy. Współczesny człowiek dość dużo czasu trzyma swój nos w nowoczesnych sprzętach. Pozwól oczom na odpoczynek i sięgnij po książki. One ujrzą coś pięknego, a Ty odpoczniesz od elektroniki i oszczędzisz wzrok. Jeśli w ogóle nie czytasz - zacznij. Nie pożałujesz tego. Jestem przekonana, pewna, zakład? 
spodnie - Zaful  |  kubek - Dresslily

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać ceny powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. Nice pictures, have a good weekend

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ludzie za czytają za mało książek, ale sądze że czytanie e-booków wcale nie jest złe dla naszych oczu gdy czytamy na specjalnym czytniku. Kocham czytać ksiąźki papierowe i elektroniczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały tytuł posta, zgadzam się ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czytam bardzo mało ostatnio. Ale nie dlatego, że spędzam czas w świecie elektroniki. Jestem bardzo wybredna co do książek i żebym skończyła coś czytać albo przeczytała chociaż jeden rozdział, książka musi być naprawdę ciekawa i musi przyciągać z daleka.

    [blog]
    [kanał na yt]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie wyobrażam sobie teraz życia bez książek, co prawda nie zawsze czas pozwala, jednak, gdy tylko go mam wybieram czytanie. Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W 100% zgadzam się z tytułem posta! Uwielbiam czytać książki, tylko czasem brak czasu to mój największy problem...
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez kocham czytać książki, właśnie wczoraj byłam w bibliotece i wypożyczyłam kolejne, także będę miała co robić w pociągu ;)
    Poklikane, podaję tylko jedną cenę (12,32$), bo drugi link przekierowuje na główną stronę :)
    Klikniesz u mnie też? :)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wyobrażam sobie życia bez książek :) obecnie czytam Najdłuższą podróż ,polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czytać książki. Zdarza mi się zarywać noce czytając.
    Moim zdaniem książki w pokoju to ważny element. Lubię kiedy jestem u kogoś w domu i mam o czym z nim rozmawiać, ponieważ widzę jakie książki przeczytał.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Co jak co, ale elektronika nie jest w stanie zastąpić tej papierowej książki, jej zapachu i delikatności stron.
    Czytam, gdy mam więcej wolnego, ale ciężko by mi było obejść się bez czytania przez jakiś dłuższy czas, jednak to czytanie coś odgrywa w moim życiu.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię trzymać w ręce "prawdziwą" książkę, jednak na podróż ebook to zdecydowanie najlepsza opcja, bo nie wyobrażam sobie żeby brać stos książek do walizki, którą i tak ciężko jest mi zawsze zapiąć :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się kupować papierowe wersje książek, bo też uważam, że należy się coś autorowi. Niestety książki są drogie, niektóre nawet niedostępne w Polsce, dlatego bardzo często czytam na tablecie.
    mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czytać książki i kocham trzymać je w rękach, siedząc pod kocem, pijąc herbatę - z elektroniczną wersją ten urok znika. Często zaglądam do biblioteki w moim mieście lub księgarni w poszukiwaniu czegoś nowego. Poza tym myślę, że nie liczy się forma, ale treść. Super zdjęcia! ;)

    http://neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeżeli książka to w formie papierowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kiedyś nienawidziłam czytać, ledwo do lektur się zmuszałam, ale mniej więcej w 3 gimnazjum - 1 liceum to się zmieniło i teraz zupełnie inaczej patrzę na czytanie i w ogóle książki. Bardzo fajny post :)
    Moja siostra na święta dostała czytnik e-booków i ciągle go używa, ale ja to nawet nie lubię tak czytać. Wole tradycyjne książki.
    Ten kubek jest super, poklikałam :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O wiele bardziej lubię czytać z tradycyjnych książek! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ważna jest forma. Ważne że ktoś chcę czytać. Mamy wybór. Ja czytam tak i tak. Taka jest cecha postępu. Czytanie kindla też ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  18. Książki u mnie muszą być :D Bez nich byłoby pusto. Świetne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie czytam książek, brakuje na to czasu. Oglądam filmy, kiedyś coś tam czytałam, ale niestety już tego nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niedawno powróciłam do czytania książek, także całkowicie się z Tobą zgadzam :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wyobrażam sobie mojego życia bez książek , kocham odpływać w inne światy<3
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety mało czytam, lecz jestem na dobrej drodze do zmiany. Coraz wiecej o tym mysle i działam w tym kierunku. Dobre na pcozątek;)
    Fajne zdjęcia;)
    by Arek

    OdpowiedzUsuń
  23. hmm, zgadzam się, że czasem fajnie jest wziąć do ręki prawdziwą, starą książkę, poczuć jej zapach i fakturę. Jednak wydaje mi się, że w obecnych czasach nie jest możliwe by ludzi czytali tylko takie książki. Świat idzie do przodu, technologia idzie do przodu, więc ludzie ułatwiają sobie życie. Cudem jest, że wciąż czytają! :)

    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Combine with a necklace and red long dress makes me feel really good.The reunion went perfectly after that. Thanks for your article wise suggestions and I highly recommend you to try this dress out as well!

    OdpowiedzUsuń
  25. Książki również uwielbiam czytać i kolekcjonuję powoli swoją małą, prywatną biblioteczkę. Od zawsze byłam maniaczką książek i jako małe dziecko miałam przeczytane z biblioteki rocznie do 2000 tysięcy książek, niezły odjazd! Jednak teraz jak przeczytam raz na miesiąc jakąś to "cud". Jednak czas, inne sprawy do robienia robią swoje. Stylizacja jak i ten kubek genialny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się w 100% co do tytułu posta :) Super wyglądasz!

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tytuł posta trafiony w 100% :)

    https://agrafka-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog :D
    zapraszam do mnie https://werciakwercik.blogspot.com/
    wzajemna obs? napisz u mnie w kom

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka