Sudio Sweden - poczuj się jak w studiu

Muzyka stanowi nieodłączną część życia każdego człowieka. Dźwięki pełnią rolę umilacza czasu. Podczas powrotu ze szkoły, w drodze do pracy, na spacerach, podczas treningu.. Każde miejsce jest do tego idealne. Wiemy również, że ludzie mają różne gusta. Zatem w miejscach publicznych wypadałoby, aby słuchać muzyki na słuchawkach. Musimy uszanować wolę innych. Wiem, że nie każdy to lubi. Zaplątany kabel, zwisający i przeszkadzający w każdej chwili - znam to. Dlatego firma Sudio Sweden przychodzi z idealnym rozwiązaniem. Sudio posiada różne rodzaje słuchawek: nauszne, douszne, z kablem i te bezprzewodowe.  Firma znajduje się w Sztokholmie, w Skandynawii. Nazwa "Sudio" narodziła się podczas pobytu założyciela w Nowym Jorku, gdzie po wspaniałym koncercie muzyka Phil'a Collins'a, spotkał go na backstage’u i zauważył, że ma on problemy ze swoimi słuchawkami - a dokładnie z ich splątaniem. Oto cytat, który widnieje na stronie Sudio Sweden: ,,Sudio prezentuje eleganckie produkty z najwyższą jakością dźwięku. Wszystkie słuchawki zostały ręcznie wykonane ze standardami o najwyższej jakości. Nasi klienci powinni być dumni z użytkowania oraz noszenia naszych produktów. Dążymy do perfekcyjnej obsługi klienta oraz upewniamy się, że jako nasz klient doświadczysz niezapomnianych chwil.".
Dźwięk są to wibracje, które propagują za pośrednictwem niezwykłego medium jakim jest powietrze. Zadaniem słuchawek jest naśladowanie tych oryginalnych wibracji, które zostały wygenerowane podczas studyjnego nagrania dźwięków.W Sudio zaczynają zawsze od zdefiniowania doświadczenia zakupowego klienta, a następnie określają jego specyfikacje techniczne, które idealnie będą odnosiły się do tego właśnie doświadczenia. Firma jest bardzo profesjonalna. Ponadczasowy i elegancki design produktów Sudio, zadowoli każdego nawet najbardziej wymagającego klienta. Produkt powinien być oparty na intuicji i gotowy do użycia przez cały dzień. Dokładnie o tym mówi ich filozofia - umożliwia ona noszenie dousznych słuchawek VASA BLÅ, jako elegancki dodatek wokół szyi (dzięki czemu słuchawki mogą być ponownie użyte w dobrowolnym momencie). Typ tych słuchawek zdecydowanie przedłuża ich żywotność, ponieważ zwalniają one z ciągłego ich zdejmowania oraz ponownego zakładania. Produkcja słuchawek jest dla nich bardzo ważnym etapem w sztuce rzemieślniczej. Sudio własnoręcznie wykonuje większość detali podczas procesu produkcji. Oto mój wybrany produkt:
Wybrałam słuchawki Sudio Vasa Blå - Bezprzewodowa Wygoda. W zestawie otrzymałam: Słuchawki VASA Blå z 4 parami dodatkowych nakładek silikonowych, instrukcja obsługi oraz karta gwarancji jakości, skórzane etui,  metalowy klips mocujący słuchawki, kabel ładujący, bateria. Sterownik oraz wzmacniacz w słuchawkach Vasa Blå, zostały precyzyjnie dopracowane. Połączenie ich, pozwala oddzielić dźwięk każdego instrumentu dając przy tym doświadczenia muzyczne jak w prawdziwym studiu. Wysoka jakość dźwięku, elegancji design oraz 8 godzin nieprzerwanej przyjemności słuchania - to właśnie otrzymałam dzięki słuchawkom Vasa Blå. Odbieram telefony, rozmawiam do woli dzięki wbudowanemu mikrofonowi oraz kontroluję każdy ruch swojego telefonu pilotem sterującym. Słuchawki Vasa Blå są kompatybilne z IPhone 7 oraz wszystkimi urządzeniami Bluetooth. Mimo wysokiej ceny ( przesyłka gratis) , są tego warte. Dodatkowo przy zakupie każdy otrzymuje etui na telefon. Niestety dostępne są tylko na iPhone 7 i 6, 6+, 7+. Samsung S6 i S7. Mam dla Was również kod zniżkowy 15% na wszystkie produkty:
RILSEEE15
Kod jest bezterminowy

Udostępnij ten post

40 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawe słuchawki. A etui bardzo mi się podoba. Szkoda, że nie ma na samsunga S5 :( uwielbiam motyw marmuru!

    Fotografia sposobem wyrazu - blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rozwiązanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te słuchawki,właśnie parę dni temu zamówiłam je sobie ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie słuchawki przewodowe są super.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Case jest świetny, podobają mi się takie marmurkowe:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowo niesamowite jak cudownie o wygląda, case jest prześliczny. Oby słuchawki ci służyły.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny gadżet, na pewno ułatwia słuchanie muzyki. Firma wydaje się całkiem spoko :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Już trochę słyszałam o tej firmie, wydaje się być świetna! Z resztą ceny tych gadżetów też nie są takie tanie więc rzeczy na pewno są solidne. Cudownie to wygląda! Pozdrawiam, miłego dnia ♥
    Oliwia Felkel - KLIK <- Zapraszam!, zaobserwuj jak ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, fantastyczna sprawa. Super gadżety

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Great stuff dear! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. oh nienawidze kiedy ktoś słucha sobie swojej muzyki nie na słuchawkach w autobusie. To jest bardzo irytujące.
    Rzeczywiście, te słuchawki to świetne rozwiązanie

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne sprawa do mnie mają niedługo przyjść, także świetnie, że akurat natrafiłam na takiego posta <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetnie wyglądają te słuchawki ;) W moim życiu muzyka stanowi większą część dnia ;) Jak tylko mogę to słucham muzyki, tylko ciągle muszę ładować moją Lumię ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są! Wyglądają tak uroczo! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te same słuchawki ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słuchawki mają ciekawą historię 'powstania'. Słyszałam o tej firmie, ale nie miałam pojęcia, że nazwa wzięła się akurat z koncertu ;) Pięknie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjecia i super blog!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post i super blog !
    obserwujemy ? daj znać u mnie na blogu
    http://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne gadżety! Ja jestem wierna słuchawką sony, mimo że co roku mi się psują :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super są te słuchawki. Post też ciekawy https://palinpalin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super słuchawki! Wyglądają świetnie. Zdjęcia jak zwykle dopięte na ostatni guzik. Masz świetnego bloga, więc nominowałam Cię do LBA! Nie mogę doczekać się twoich odpowiedzi. :)
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Słuchawki są świetne! Co ty ze mną kochana robisz? Teraz będę musiała mieć podobne, bo przecież jak ja się w czymś zakocham to musze to mieć haha, oj 😙 ale naprawdę są świetne. Strasznie mi się podają. Co jak co, ale gust masz! Piątka! :*
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszą być naprawdę świetne, chciałabym je aj *o*
    Obudowa też piękna :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie prowadzony blog
    zapraszam do siebie
    https://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny case na telefon! Długo na taki wyczekiwałam, świetne zdjęcia i design bloga:)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne słuchawki, wyglądają naprawdę wyjątkowo :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. mają piękny design <3
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejny raz czytam o tych słuchawkach i chyba się na nie skuszę! Podoba mi się design- białe że złotymi wstawkami są idealnym zestawem :) Plus ten rzadko spotykany, płaski kabel. Rewelacja! :)
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Słuchawki zakupię na pewno, ponieważ nie dość że ładnie wyglądają to akurat moja para się zepsuła. 😄

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie przede wszystkim zachwycił design, który w 100% wpisuje się w mój gust <3
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana a dobrze się trzymają w uszach? Nie wypadają? Bo ja mam wiecznie z tym problem..;/

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dzięki dodatkowym "gumeczkom" można wybrać sobie idealny rozmiar, więc nie spadają :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka