Co z tą teraźniejszością?

Czas, czas, czas.. Czas płynie nieubłaganie szybko, przemyka między naszymi palcami. Nawet nosząc najlepiej dopasowane okulary, nie dojrzysz mijających godzin, dni, lat. Każda miniona sekunda należy do przeszłości, a co będzie jutro? Dowiemy się dopiero następnego dnia. Nie możemy wpłynąć na przyszłość, a tym bardziej na przeszłość. Jedyne co mamy jest tu i teraz. Pewnie zastanawiasz się, co ja teraz piszę, ponieważ rodzice, nauczyciele ciągle powtarzają, iż trzeba się uczyć, planować przyszłość, a ja teraz psuję ten piękny krajobraz i oświadczam, że i tak na nic nie wpłyniesz, nic nie zdziałasz. Mimo planów i zamiarów nigdy nie dowiemy, jak będzie to wyglądało, gdyż nawet szelest liścia może zmienić zaplanowany bieg zdarzeń. Myślenie na zapas, zamartwianie się jest szkodliwe i wprowadza niepotrzebny zamęt do naszego życia. Wystarczy, że coś pójdzie nie po naszej myśli i już jesteśmy w zakłopotaniu. Tracimy dobrą nadzieję na lepsze jutro. Wszystko zależy od nas. Aczkolwiek to dotyczy sytuacji teraźniejszej. Zamartwianie się o przyszłość nic nie zmieni. Osobiście sama mam z tym problem. Ciągle chodzi za mną strach dotyczący tego, czy poradzę sobie w życiu. Mam wrażenie, że mimo bardzo dobrych ocen, wiedza wyparowała i matura będzie jedną wielką katastrofą, mimo nauki, nie znam podstawy do przeżycia. Musimy z tym walczyć, walczyć razem. Zostawmy to, co było, porzućmy strach dotyczący przyszłości i musimy zadomowić się w teraźniejszości. Znasz powiedzenie: Carpe Diem (chwytaj dzień)? Jeśli nie, czas przyjrzeć się temu z bliska. Nie ukrywam, że do tej pory nie żyłam chwilą. Każdy dzień mam zaplanowany, aż do godziny trzeciej w nocy następnego dnia. Brakuje mi czasu na przyjemności, czasu wolnego. Zbliża się kilak dni wolnych, zatem postanowiłam, że małymi krokami wyeliminuję to ze swojego życia i w końcu zacznę żyć chwilą, chwytać dzień. Życie jest krótkie. Nigdy nie wiadomo ile przeznaczono dla nas dni.  Dołączysz się do mojego wyzwania?  Liczę na Ciebie! Razem zawsze raźniej. 
bluza - Shein

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższej rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

Oto prezencik od Rabble:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Masz całkowitą rację. Trzeba żyć teraźniejszością bo ona może szybko ulecieć. Super bluza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie się z Tobą zgadzam - trzeba żyć chwilą i "chwytać każdy dzień". :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę czasu jest okropny, ale cóż... Trzeba go doceniać.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz. Jak najbardziej się z Tobą zgadzam.
    Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się że bluza kosztuje jakieś 60 złotych. A tak poza tym jest fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow cudowna bluza!
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba żyć tym co jest teraz ;) świetna bluza ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post mówiący o tym co nieubłagane, czyli mijającym czasie... świetna bluza :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. No niestety, ale zgadzam się z tym co napisałaś.
    Swietnie wygladasz;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się chwytać każdą chwilę, bo wiem jakie to ważne :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj też o tym myślałam i jestem przerażona tym, jak ten czas szybko mija. Zaraz będziemy dorosłymi ludźmi, a wtedy to - już podobno - z górki.

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie jest łatwiej, kiedy mam wszystko zaplanowane, choć oczywiście 40% moich planów się zmienia, ale sądzę, że nie można zaplanować wszystkiego. Trzeba mieć czas na spontaniczność, jednak z niczym nie można przesadzać. Najważniejsza jest równowaga.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluza!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluza, oczywiście kliknęłam, cena - $25.00 :)
    Czas jest bardzo cenny.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. $25. - cena bluzy
    A co do wyborów: zawsze można zrobić coś "w ciemno" Idźmy za ciosem.
    Pozdrawiam.;)
    http://dobrastronamedalu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba żyć teraz, a nie przeszłością, ani tym co ma się wydarzyć. Masz całkowitą rację. Świetny post!

    http://zuzaboba.blogspot.com/2017/04/dont-ask-for-my-opinion-tips.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza jest świetna, ciekawe ma te rękawki ($25)!<3
    Staram się żyć chwilą ale jakoś nigdy nie wychodzi..:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. To co piszesz to prawda, trzeba korzystać z życia, ale też trzea pamiętać, że od tego co robimy teraz, zależy jutro, które kolejnego dnia będzie dla nas teraźniejszością. Dlatego trzeba korzystać z chwili, ale rozsądnie :) Ładne zdjęcia, cena: 25.00 :D

    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety czas mija zbyt szybko, wszystko bezpowrotnie mija, a my nie doceniamy tego co mamy, nie zdajemy sobie sprawy często ile wnosi każdy nasz krok do naszej przyszłości..
    nie lubię refleksji na ten temat, bo jestem wtedy jakaś smutna..
    bardzo podoba mi się Twoja luźna stylizacja :) jednak spodnie skradły moje serce <3 kliknięte kochana $25 :*
    zapraszam do mnie http://www.jusstinkaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wpis :) Nie ma sensu zamartwiać się przyszłością, bądź patrzeć w tył, bo skupiając się na tym przeleci nam przed oczami teraźniejszość. Ja od dawna żyję tu i teraz, bo wiem, jak życie bywa nieprzewidywalne i okrutne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też mówili ucz się ucz. I uczylam sie i mialam czerwony pasek. Nic mi w życiu z czerwonego paska :D taka jest brutalna prawda. Piękne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życie przeszłością na dłuższą metę nie ma sensu, dlatego staram się zawsze nie gdybać ani niczego w życiu nie żałować, bo gdybym coś chciała zmienić byś może nie byłabym tu gdzie jestem :)
    Bluza 25$ :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nienawidzę czasu, wkurza mnie, zabiera wszytsko co dobre to co kocham przez niego spóźniam sie do szkoły :/ ehh life is brutal :') Piękne stylizacje! :D
    Zapraszam do siebie
    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/2017/04/lista-celow-blogowych-ikablog.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację. Sama ostatnio do tego doszłam. Nie warto nic planować bo i tak wszystko będzie inaczej. Od jakiegoś czasu staram się żyć chwilą i jest pięknie ♥
    Bluza kosztuje 17$ :)
    Mój blog : http://radaksana.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  26. To prawda, zamiast zamartwiać się co będzie jutro powinniśmy się skupić na teraźniejszości. Jakie świetne zdjęcia. Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne te grafiki na bluzie!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  28. cudne zdjęcia! :)
    mega podoba mi się bluza!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja od zawsze staram się kierować zasadą że najważniejsza jest teraźniejszość bo wszystko od niej zależy, szkoda że tak wielu o tym zapomina :(
    Świetny post i zdjęcia!
    Bluza (jest genialna) - 17,00$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka