EnjoyOurs pod lupą

EnjoyOurs to międzynarodowy sklep internetowy. W swoim asortymencie posiadają artykuły do paznokci, makijażu, narzędzia, ozdoby do włosów, ubrania, artykuły do gotowania, ozdoby wnętrz i wiele innych. Znajdziemy również tam akcesoria do telefonów, zaopatrzenie sportowe, dla zwierząt domowych. Największym plusem tej firmy jest darmowa wysyłka aż na całym świecie! Osobiście zamówiłam trzy rzeczy. Przesyłka dotarła do mnie w ciągu 4 tygodni. Zazwyczaj to trwa krócej, aczkolwiek tym razem na przeszkodzie stanęły różne uroczystości. Mimo to jestem zadowolona, gdyż każda rzecz była szczelnie zapakowana i nic nie uległo uszkodzeniu. Najpierw zacznę od recenzji czapek. Jest to zestaw dla pary, składający się z dwóch czapek "Queen" i "King". Zdecydowanie pasują do wszystkiego i co najlepsze - są wygodne. Bałam się, że będą zbyt płytkie i będą spadać z głów, aczkolwiek wszystko jest idealne. Jak sami widzicie, zdjęcia wychodzą prześliczne. Jestem bardzo z nich zadowolona, ponieważ na zbliżające się upały są w sam raz. Ogromnym plusem jest wyszywany napis. Gdyby był naklejany, po kilku praniach nie znaleźlibyśmy go. Zestaw nakrycia na głowę kosztuje $7.69 . Istnieje możliwość zakupu każdej oddzielnie. Jeszcze raz bardzo je polecam. Każda para wygląda uroczo.
Następną rzeczą, która znalazła się w moim zamówieniu, jest silikonowy aplikator. Zamiast gąbeczek nowością na rynku stały się silikony. Moja ciekawość była ogromna, więc postanowiłam ją zaspokoić i zamówić ten gadżecik. Jestem pod wrażeniem. W przeciwieństwie do klasycznych gąbek ten silikonowy kawałeczek nie pochłania tak znacznej ilości podkładu. Dodatkowo wklepuje kosmetyk bez zarzutów. Zwróciłam uwagę również na czyszczenie. Z gąbeczek brud schodził bardzo trudno, a praktycznie się nie czyściły. Tym razem takiego problemu nie ma: woda i gotowe. Na stronie znajdują się trzy kształty: liścia, kropli i okrągły. Z tego, co pamiętam, ja wybrałam ten drugi kształt. Silikonowa gąbeczka warta jest $1.99, także bardzo malutko.
Ostatnim artykułem jest urządzenie na zęby. Dzięki takiemu aplikatorowi mamy możliwość wybielić zęby na błysk. Jestem przekonana, że dużo osób zazdrości gwiazdom lśniącego, białego uśmiechu. Czemu my mamy takiego nie mieć? Dzięki takiemu urządzeniowi jest to możliwe. W opakowaniu znajdują się 2 nakładki na zęby, 2 pasty i urządzenie z baterią oraz instrukcją. Osobiście nie stosowałam wystarczająco ilość razy, by móc stwierdzić efekty. Aby wybielić zęby, należy wysmarować odpowiednie elementy żelami, nałożyć nakładkę i poświecić laserem z urządzenia. W sercu mam nadzieję, iż otrzymam efekty przedstawione na stronie. Taki gadżecik kosztuje $6.15 . Na zakończenie mam dla Was kod zniżkowy 10% : SST10 .
KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Świetne zdjęcie, gdzie siedzicie tyłem ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czapki! A swoją drogą chętnie dowiedziałabym się coś więcej o podkładzie AA. Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym sklepie. A asortyment mają ciekawy. Świetnie wyglądać w tych czapka ch! A tej silikonowe gąbeczki jestem bardzo ciekawa, bo słyszę o niej różne opinie.

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym sklepie. A asortyment mają ciekawy. Świetnie wyglądać w tych czapka ch! A tej silikonowe gąbeczki jestem bardzo ciekawa, bo słyszę o niej różne opinie.

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a great review and post dear

    www.abdelkhalekleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są te czapki! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O jestem bardzo ciekawa tej maszyny, która wybiela zęby. Mam nadzieję, że pokażesz na blogu efekty i napiszesz czy działa.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie, ale czapki są świetne! :D
    Ciekawa jestem tej maszyny wow :o
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale czapki są naprawdę fajne.
    Pozdrawiam ☺
    __________________________
    jusinx.blogspot.com
    __________________________

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy i różnorodny asortyment!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. great post, love it ♥

    http://itsmeieva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupowałam kiedyś ten laser do wybielania, niestety byl bez zeli i nie zadziałal.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapki są fenomenalne! <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zainteresował mnie zestaw do wybielenia zębów ;)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czapeczki najlepsze :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aplikator bardzo mnie zaciekawił, zajrzę na stronę :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne czapki :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo sceptycznie nastawiona do rożnych akcesoriów i preparatów do wybielania zębów. Z kolei nad ta sylikonowa gąbka sie zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Po zdjęciu aparatu muszę koniecznie ogarnąć sobie jakieś wybielanie, to urządzenie całkiem fajnie się prezentuje.
    Pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie! https://julia0933.wixsite.com/killeroffemininity

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybielanie na pewno mi się przyda, ale to dopiero po zdjęciu aparatu. Słyszałam o tym urządzeniu na snapie maffashion, ale nie mam pojęcia czy działa. Super czapki!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się czapki, są urocze
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapki rzeczywiście cudowne!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne czapki ;) cudowne zdjęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  24. Very cool post and photo, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego sklepu. Ale rzeczywiście mają tam wszystko. Czapki są urocze.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa wybielacza do ząbków :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka