PEANUT CHOCO - recenzja KLENSPOP

Niedawno opisałam Wam w skrócie moją historię noszenia soczewek i zrecenzowałam produkty z firmy Klenspop. Byłam tak bardzo zadowolona, że postanowiłam zamówić kolejną parę. Nie będę opisywać wszystkiego od początku, bo możecie przewrócić kilka stron wstecz i przeczytać post na ten temat, jeśli jesteście zainteresowani. Teraz przeję do sedna. Tym razem trafiło na peanut choco (brianna). Soczewki są w kolorze czekoladowym, aczkolwiek w ciemniejszym świetle wpadają w bordo. Przez to kilka osób myślało, że coś mi się stało z oczami (ktoś mnie pobił, mam zapalenie lub spożywałam dopalacze). Aczkolwiek jestem z nich zachwycona. Paczka szła trochę dłużej. Podejrzewam, że spowodowane to jest minionymi świętami Wielkanocnymi. Mimo wszystko ,wszystko było idealnie, ładnie zapakowane. Zawartość opakowania pozostała bez zmian" soczewki w dwóch buteleczkach (każda w oddzielnej), plastikowe szczypce i opakowanie na nie. Czas ważności użytkowania sięga aż 6 miesięcy. Średnica tych cudeniek wynosi 14mm, a grafiki 13,7mm, natomiast 38% to ilość wody. Efekt jest bardzo widoczny. Moje naturalne oczy są błękitne, także w połączeniu z brązem powstaje wystrzałowa mieszanka. Jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ te soczewki są lekkie, nawet bardziej niż te poprzednie. Idealnie dopasowały się do mojej wady. Na stronie możecie zakupić je za $18.00 , nawet jeśli nie masz wady. Serdecznie polecam. Nie tylko fryzury można zmieniać. Oczy także! Polecam taką zmianę.
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. Piękne oczy ! <3 Soczewki są nieziemskie <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyglądają przepięknie ale ja bałabym się założyć soczewki. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda nieźle!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetny efekt, zawsze marzyłam, aby zmienić kolor oczu!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. takie soczewki to super sprawa! niestety, nie mogę ich nosić ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa wiry :) efekt jest zauważalny.... ale może zamiast brązu jakiś inny kolor wypadłby lepiej

    OdpowiedzUsuń
  7. O! szok, zaskoczyłam się! :o
    CLICK- MY BLOG! Poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście zawsze podobały mi się soczewki, ale bałam się je założyć i do tej pory to mi nie przeszło, haha
    ślicznie wyglądają na twoich oczkach, naprawdę :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, niesamowity dają efekt. Piękne oczy <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. oo Milenka ale czadowe! a są ustalone tez na wade wzroku?
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Opakowania przecudne! Kolor soczewek jest piękny chociaż wyglądają troszkę przerażająco ;)

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  12. Pytanie ? łatwo się aplikuje taką soczewkę. Pytam bo chciałbym zrobić z ciemniejszych oczu mocno niebieskie i boje się jakiś konsekwencji czy coś w tym stylu😅 Osobiscie mega podobaja mi sie takie oczy ❣️ Super post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładanie soczewki jest bardzo proste i nic nie boli. Bierze się soczewke na paec a następnie dotyka lekko oka i ona sama wędruje na właściwe miejsce :)

      Usuń
  13. Genialnie wyglądają!
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow te soczewki wyglądają super i btw to uwielbiam twoje zdjęcia! Pozdrawiam x

    http://anphotographyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka