Pri­ma Ap­ri­lis trwa cały rok

Cały tekst składa się z cytatów wygrzebanych z internetu. Dotyczą dzisiejszego dnia, 1 kwietnia:
Cza­sami myślę, że to wszys­tko to je­den wiel­ki żart. Wciąż cze­kam, aż ktoś wys­koczy z uk­ry­cia i krzyk­nie: "Prima ap­ri­lis!" Wte­dy cały ból mogłabym za­mienić w głośny śmiech.  Niech to będzie tyl­ko pri­ma ap­ri­lis od życia. Cza­sem mam wrażenie, że Pri­ma Ap­ri­lis trwa cały rok, a los drze ze mnie łacha!  Niektórzy ludzie po­win­ni no­sić na czo­le kar­teczkę z na­pisem "pri­ma ap­ri­lis", bo większość ich słów mi­ja się z prawdą... A Wy znacie jakieś cytaty? Czekam na Wasze propozyje.
płaszczyk - Rosegal  |  bluzka - Rosegal  |  Stempel - Rosegal

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:
---------------------------------------------------------------------------------------
Shein przygotowało konkurs, w którym wygrywa 206 osób. Wystarczy zarejestrować się klikając tu. Zaobserwowac ich profil na instagram'ie. Dodaj swoją stylizację na insta wraz z #sheinfestivalgiveaway i  @sheinofficial. Nagrodami są $150 do Sephory ( 1 osoba); $50 do Shein (5 osób); paczkę przygotowaną od Shein (200 osób). Konkurs trwa od 30 marca do 14 kwietnia. Więcej informacji: klik

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. Bardzo ładny płaszczyk - kolor jest przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki 1 kwietnia? Moje całe życie to Prima aprilis. :D
    Płaszczyk cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. No fakt, w Internecie pełno takich tekstów, ale ja Ci szczerze powiem że sama nie raz sobie myślę, że całe życie to żart haha. Cóż, staram się w niego obrócić nawet złe chwile! :)
    Super stylizacja, płaszcz piękny.
    Płaszcz - 18,92$
    Bluza - 13,26$
    Stempel - 1,14$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnych tekstów o tym dniu. Śliczne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk skradł moje serducho!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz,podoba mi się kolorek tego płaszczyka ❣

    OdpowiedzUsuń
  7. Całe życie to żart, zdarza się tak myśleć wielu z nas na pewno :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem też mam wątpliwości, czy to całe prima aprilis nie ma dodatkowych dni :)
    Śliczny płaszczyk!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się bluzeczka podoba najbardziej. Zapraszam też do mnie http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely items,you look so pretty :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie wyglądasz! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego typu cytatów :)
    Świetny płaszczyk!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam takich cytatów i nie udało mi się nabrac ani jednej osoby haha
    http://karka-skoczek.blogspot.com/2017/04/hej-odzywam-sie-pierwszy-raz-od.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super płaszczyk ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł na post, nie znam tych tekstów. :D Świetny płaszczyk ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia, zwłaszcza płaszcz który pasuje do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pięknie kochana wyglądasz, z resztą jak zwykle co tu kryć.
    A jeśli chodzi o temat wpisu, to chyba moje życie jest jednym wielkim żartem, haha. Tak sobie często to tłumaczę, aby poprawić sobie humor, i od razu jest mi lepiej, o wiele lepiej! :) <3
    Pozdrawiam, Twoja Natasza z bloga jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny płaszczyk, bardzo podoba mi się jego kolor :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega podoba mi się płaszczyk! :) Obserwuje!
    Zapraszam również do siebie, http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie raz by sie chcialo uslyszec ze cos jest zartem;P
    Swietnie wygladasz;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  22. The shade of pink of the jacket is so sweet and the matching floral sleeve top is as lovely as the jacket. You look beautiful, dear!

    Madame X
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia w dość nietypowym miejscu :) A co życiowego Prima Aprilis w pełni się z Tobą zgadzam.
    Płaszcz - 18,92$
    Bluza - 13,26$
    Stempel - 1,14$
    http://ourvoices9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka