Sztuka doboru garderoby

Wiele słyszysz o tym, że to nie szata zdobi człowieka; nie należy oceniać książki po okładce. Mimo wielu rozmów, dyskusji na ten temat, ludzie nie trzymają się tej myśli. To, jak się prezentujemy na co dzień, ma olbrzymi wpływ na to, jak jesteśmy odbierani. Pierwszy dzień w  szkole, rozmowa o pracę - właśnie w takich miejscach pierwsze wrażenie gra kluczową rolę. To jak się zaprezentujemy, tak będziemy odbierani przez pewien czas i być może trudno będzie zmienić tę opinię. Każdy ma swój niepowtarzalny styl (oprócz osób, które ślepo naśladują innych oczywiście) i ubiera się tak, jak podpowiada mu wnętrze. Teoretycznie ładne ubieranie nie wydaje się zbyt trudne, aczkolwiek można się pomylić w praktyce. Połączyć bluzkę ze spodniami to coś wielkiego?  Owszem. Trzeba ubierać się tak, żeby podobać się sobie, ale warto orientować się w takich sprawach jak np. co z czym łączyć , a czego unikać. Mimo że coś nam może się podobać, to nieświadomie możemy zrobić ogromny błąd w doborze dodatku, który dla nas nie będzie zauważalny, ale dla innych - zbrodnia. Posiadanie informacji dotyczących ubierania się jest bardzo przydatne. Uważam, że połowa polek nie potrafi dobierać ubrań tak, aby podkreślić atuty naszej figury i ukryć ew. niedoskonałości.  Nie ukrywam, że jeszcze kilka dni temu nie myślałam o tym i jestem przekonana, że w swoim życiu popełniłam nie jeden błąd. Zwykłe, codziennie ubieranie się za pomocą wiedzy może sprawić, że będziemy wyglądać nieziemsko, cudownie w każdej sytuacji. Łączenie ubrań, dodatków jest sztuką wartą do opanowania. Nie każdemu ładnie jest we wszystkim, dlatego warto zainteresować się i błyszczeć na co dzień. Zastanawiałeś się nad ową sztuką? Czy może nie zwracałeś uwagi i zakładałeś cokolwiek?
 okulary - Zaful  |  koszulka - Rosegal  |  wspomagacz w  rysowaniu kreski - Rosegal



KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Na kobiecej modzie się nie znam,ale według mnie masz fajny styl ubierania i ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam do siebie www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zakładam to w czym się czuję dobrze :)
    I nie zawsze muszą to być najmodniejsze rzeczy, które "kazdy" ma.
    Chcę włożyć siebie w to jak wyglądam.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wyglądasz! Masz super bluzeczke! :)
    a co do 'nie szata zdobi człowieka' to oczywiście można interpretować różnie :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, że nie szata zdobi człowieka, jednak kto teraz nie chcę dobrze wyglądać? No właśnie. Jednak myślę, że to nic złego, ale to prawda... nigdy nie należy oceniać ludzi pod tym względem. Bardzo dobry wpis, z resztą jak zwykle...
    Pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, że pierwsze wrażenie jest kluczowe, szczególnie w przypadku rozmowy o pracę. Ja ubieram się w to, w czym się dobrze czuję. Opinia innych na ten temat niezbyt mnie obchodzi, co nie znaczy, że biorę pierwszą lepszą rzecz z garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację! W niektórych zawodach oprócz kompetencji liczą się także uroda i ubiór. Takie czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze wybieram to co mi pasuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zazwyczaj ubieram się na czarno. Czasem stawiam na ekstrawagancję, mało obchodzi mnie to, co pomyślą sobie inni. Mam podobać się sama sobie.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam komponować ubrania, sprawia mi to wielką przyjemność :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zakładam to w czym mi dobrze; czasem to dresy a czasem szpili i obcisła spódniczka! W sumie..lubię dobrze wyglądać, choć wiem że nie to jest najważniejsze ;)
    Fajny post, poklikałam w linki. Piękna jest ta pierwsza koronkowa sukienka <3
    Okulary -6,08$
    Gadżet do rzęs - 1,19$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ;) Co do postu to ja nie lubię jak ludzie oceniają nas tylko pod wpływem wyglądu ;) Sama nie znam się na modzie, ale może kiedyś :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  12. Great photos!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przez znanie tych niektórych zasad mam ogromny problem z tym co na siebie ubrać, bo niestety moja szafa nie posiada w sobie zbyt wielu skarbów. Mimo wszystko lepiej znać i mieć problem co ubrać, niż nie znać i ubierać się okropnie.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/be-yourself-means-to-go-own-way.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jednej strony nie można oceniać, ale z drugiej jest to bardzo ważne, jakie ktoś zrobi pierwsze wrażenie (ale tutaj też nie można skupiać się tylko na ubiorze, ponieważ najpiękniej wyglądamy po prostu w uśmiechu) :) Przynajmniej dla mnie

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mądrze napisane! ^^

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    BLOG

    - INSTAGRAM

    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  17. ja staram się zakładać najwygodniejsze rzeczy, bo wtedy czuję się swobodnie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie napisane :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny post! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    instagram.com/weronikawachowiec
    facebook.com/veronicalucy

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah... Nie będę udawać że oceniam czasem ludzi po wyglądzie. No ale pewnie każdy tak robi. Jednak nigdy nie jestem tak płytki żeby ich nie poznać bliżej i kierować się tylko tym. Jednak dobry ubiór na pierwszej rozmowie, szkole czy gdziekolwiek świadczy o naszej kulturze.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny jest ten wspomagacz!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Genilany wspomagacz i stylizacja <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Beautiful outfit :))

    Do you want follow each other? If you want lieve comment on my blog, and i follow you back :))

    New post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdpowiedzUsuń
  24. Szata wgl. nie jest ważna. Osobiście uważam, że kobiety przywiązują zbyt dużą wagę do tego, co na siebie wkładają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fabulous outfit and photos, it looks really nice and chic on you!
    Stay in Style
    Karen @ Lookbook Store Blogspot

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka