trendion - kup coś pięknego

"Jako jedyny sklep w Polsce możemy pochwalić się pomysłowymi i ekskluzywnymi mydłami. Posiadamy dwa rodzaje mydeł, oba wykonywane są ręcznie na bazie naturalnych składników i estetycznie zapakowane w piękny papier włoski. Znajdziesz u nas mydła ekskluzywne, o cudownych aromatach i wspaniałych właściwościach kosmetycznych oraz mydła humorystyczne – o równie pięknych zapachach i walorach pielęgnacyjnych, a do tego posiadające humorystyczne opisy. Obie linie produktów wspaniale sprawdzają się jako oryginalny prezent dla różnych odbiorców. Mydła ze śmiesznymi dedykacjami to na przykład trafiony prezent na 18 urodziny, natomiast ekskluzywne mydła mogą świetnie sprawdzić się jako prezent na Walentynki lub upominki na różne inne okazje. Nasze mydła to unikatowe prezenty na różne okazje!" - Tak opisuje się firma, a jak jest naprawdę? Dokładnie tak samo! Ja posiadam organiczne czarne mydło zawierające węgiel aktywny i jestem bardzo zadowolona. Aktywny węgiel doskonale nadaje się do oczyszczania skóry z toksyn, ma także właściwości bakteriobójcze i ściągające. Znakomicie pozbawia skórę niepotrzebnych zapachów, nieczystości oraz zbędnych substancji organicznych. Poprawia koloryt skóry i pomaga zniwelować przebarwienia. Każde mydełko tworzone jest ręcznie, krojone jest do odpowiedniego kształtu i wagi, a następnie misternie i precyzyjnie pakowane w najładniejszy włoski papier ozdobny oraz ubierane jest w pozostałe dodatki. Takie gotowe mydełko zaliczane jest do "ekskluzywnych". Sama mam problemy z cerą, a po stosowaniu takiego ręcznie wykonanego mydła widziałam pozytywną zmianę. Mydełka dostępne za 19,00 zł na trendion.pl . Gorąco polecam. Warto zadbać o siebie, nawet podczas zwykłego przemywania twarzy. Nie trzeba używać milion innych kosmetyków oczyszczających.
Kup na trendion.pl

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. To mydło wydaje się być naprawdę fajne!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czarne mydło, ale jeszcze nigdy nie miałam go w kostce. Chyba go kupie zwłaszcza, że jest ręcznie robione <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już gdzies te mydełko i tym bardziej jestem nim zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Nie spotkałam się nigdy z tym produktem, ale po twoim poście jestem nim oczarowana. Musze koniecznie je przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale są pięknie zapakowane ! Bardzo ciekawy produkt :)

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba już wkrótce kupimy sobie takie mydełka. To wygląda świetnie :)
    Zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam, ale bardzo ładnie zapakowane.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam takiego mydła, ale dużo się teraz słyszy ogólnie o węglu aktywnym i muszę w końcu wypróbować :D
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym mydełkiem, lecę przejrzeć ofertę sklepu :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam że nie powinno stosować się mydła na twarzy jednak te wydaję się cudne hehe:)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wydaję się ciekawe:)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama używałam maseczki z węglem aktywnym i byłam bardzo zadowolona. To mydło wydaje się być świetne. Chyba spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mydło prezentuje się świetnie, aż sama zerknę na stronę sklepu :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczo zapakowane
    Bardzo lubie czarne mydła

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurczę! Ekskluzywne mydła.. na pewno kupię, żeby wytestować! Bardzo fajny blog! Często zaglądam i obserwuję! Zapraszam do mnie! :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak uroczo pakowane, brałabym dla samego tego ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak pięknie zapakowane, miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To mydełko wygląda ciekawie, uwielbiam ręcznie robione kosmetyki :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, lubię tego rodzaju kosmetyki naturalne <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie ostatnio wynalazki mydlane -ale takiego czarnuszka jeszcze niestety nie mialam okazji spotkac na swej drodze :(

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda naprawdę fajnie to mydełko. Ja ostatnio kupiłąm mydełko koreańskie- musujące. Jestem az go ciekawa, bo do tej pory go nie uzywałam, haha :D

    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Bardzo ciekawy sklep!

    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piękne rzeczy. Doceniam, kiedy coś jest wyjątkowe a nie chińskie i powszechne i każdy już to ma. Teraz uwielbiam bibeloty i otaczanie się pięknymi rzeczami :D Mydełko mnie zainteresowało, aż sobie obczaję. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam naturalne kosemtyki! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam nigdy o tym sklepie, ale fajne! Takie oryginalne! :)
    Samo opakowanie zachęca :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba zainwestuje w to mydło, bo piszesz, że niweluje przebarwienia, a ja mam właśnie problem z przebarwieniami po trądziku.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsze, co rzuca mi się w oczy, to śliczne opakowanie - od razu zachęca!
    Co do mydełka, to pierwszy raz o czymś takim słyszę i chyba muszę je wypróbować. :)
    MÓJ BLOG - • AMETHYST •

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka