Wielkanocne porządki z Tosave

Palmy poświęcone, koszyczki poświęcone, domy posprzątane, potrawy ugotowane. Wielkanocne obowiązki wykonane, a teraz jest odpowiednia pora na mały odpoczynek. Przecież Święta nie oznaczają tylko dużej ilości pracy. Nie jesteśmy robotami i należy nam się odpoczynek, a także chwila przyjemności. Warto odświeżyć garderobą, zadbać o najczęściej używane urządzenia - tak, jak ja to zrobiłam. Firma Tosave zawiera dosłownie wszystko, dzięki czemu nie musimy szukać upragnionych rzeczy w kilku sklepach. Zamówiłam trzy rzeczy. Na początku wybrałam bluzeczkę na długi rękaw z motywem wiązania. Od dawna podobały mi się wszelkie takie ubrania, zatem i ja się skusiłam. Wybrałam kolor ciemny zielony, ale w ich sklepie znajduje się również siwy, różowy, błękitny, czarny. Bluzka jest wykonana z bardzo przyjaznego materiału, ale cienkiego. Idealna na letnie dni. Pozostałe rzeczy przeznaczone są do mojego telefonu: huawei P8 lite. Wszystkie etui, które posiadam, są kolorowe, wzorzyste. Postawiłam tym razem na klasyczne czarne i jestem z niego zadowolona. Mimo pozostałych ten minimalizm wygrywa. Elastyczne, dobrze wykonane i nie będzie się ścierać. To mój najlepszy zakup. Oprócz etui w mojej paczce znalazło się również szkło hartowane. Jak dobrze wiecie, telefony mają tendencje do "samowolnego" spadania. Podobno takie szkło dobrze chroni szybkę. Jeśli chodzi o aplikacje - banalnie prosta. Z całej paczki jestem pozytywnie zaskoczona. Nie dość, że doszła w krótkim czasie, wszystko dobrze zapakowane, to spotkałam się ze świetną jakością. Ja już odświeżyłam niezbędne rzeczy, a Ty? Jeśli jeszcze nie zaszalałeś, polecam zajrzeć do sklepu Tosave. Chciałabym życzyć Wam radosnych i rodzinnych Świąt. Oby pogoda nie zepsuła nam humorów!
bluzka - Tosave  |  etui - Tosave  |  szkło hartowane - Tosave
 KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4  |  KLIK 5
 KLIK 6  |  KLIK 7  |  KLIK 8  |  KLIK 9  |  KLIK 10

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy z Tosave i minimum 3 rzeczy z listy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Świetna bluzka :D Również czekam na paczkę z tej firmy, ale już dosyć długo :)

    Zapraszam!
    http://gabrielle-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Asortyment firmy wydaje się być fajny :)

    Wesołych Świąt!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega fajny post i bardzo dobre zdjęcia! Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Strony nie znam, ale patrząc na ich rzeczy na pewno odwiedzę.
    Ja szkło hartowane mam na telefonie z przodu i z tyłu, zakładałam od razu jak go dostałam. Chociaż dbam o telefony to przezorny zawsze ubezpieczony :D
    Zdjęcia fajne, ale więcej przodeeem :D Śliczna magnolia w tle
    Pozdrawiam TheDiize
    http://thediize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Tosave! :)
    Poklikane..2,54$ 6,22$
    1,34$
    Shein:
    18,00$
    15,00$
    14,00$
    Wesołych świąt!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy kupiłaś, właśnie muszę zajrzeć do tego sklepu internetowego.
    Rzeczywiście święta to także odpoczynek.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka ma świetny kolor, pasuje do jeasnu idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam sklep, ale jeszcze nigdy nic nie zamawiałam stamtąd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ta zielona bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie szklo hartowane to i mi by się przydało ;)

    Spokojnych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są świetne:)
    Wesołych Świąt, i dziś szczególnie - mokrego dyngusa :)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze nie u wszystkich święta przebiegają tak jak powinni.
    Ładne zdjęcia, moja mama ma taki sam telefon. xd
    Na tych zdjęciach wyglądasz jakoś nieco inaczej..
    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=fq-Q8bYT6UA

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację,święta to również odpoczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, klik - będę wdzięczna za to samo

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś świetne etui, dobrze wiedzieć, że jego jakość jest zadowalająca :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bluzka - $6.22 etui $2.54 szkło hartowane $1.34
    shein - 18,00$, 15,00, $14,00$.
    Można znaleźć trochę ciekawych rzeczy.

    http://dobrastronamedalu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka