Zakochaj się w Soufeel

Z lekcji języka polskiego wiemy, iż w okresie baroku przepych grał ważną rolę. Mimo zmian epok - to się nie zmieniło. W dzisiejszym świecie błyskotki, dodatki również stanowią duże znaczenie. Biżuteria jest dopełnieniem każdej stylizacji, ozdobą ciała. Każda kobieta zakochuje się w różnych przedmiotach. Ja zauroczyłam się w biżuterii z firmy Soufeel. Firma produkuje biżuterię z projektantami mody z USA, Australii i Wielkiej Brytanii od ponad 7 lat. Jakość, jak i ceną mają swoją wysoką rangę. Już raz miałam przyjemność pisać na temat tej firmy. Dzisiaj chciałabym zrecenzować kilka ich kolejnych produktów. Na początku pragnę wspomnieć, iż wszystkie rzeczy są srebrne oraz zacznę opis od naszyjnika. Piękny wisior jest mocno zrobiony, nie powinien ulec zniszczeniom, w barwach złota i srebra. Nie czuć go na szyi, a prezentuje się olśniewająco. Kolejną rzeczą są kolczyki, które należą do kompletu z naszyjnikiem. Zestaw razem wygląda cudownie. "Zatyczki" nie sprawiają problemów, nie spadają kolczyki, z czego jestem ogromnie zadowolona. W paczce znalazł swoje miejsce również pierścionek mojej mamy z literką A (Agnieszka). Z tego, co mi opowiadała, sprawuje się fantastycznie. Podobają mi się takie klasyczne dodatki. Następną rzeczą jest charms, czyli breloczek złoty. Również dobierałam go pod pierwszy zestaw. Taki malutki, a zmienia cały wygląd bransoletki. No i na koniec została zawieszka w kształcie serca ze zdjęciem. Jak widać, jest personalizowana. Dodatkowo była możliwości umieszczenia napisu, zatem skorzystałam. Dopłaca się za to parę groszy. Oprócz głównych atrakcji, w przesyłce znalazła się szmatka oraz woreczek na biżuterię. Przesyłka dotarła w ekspresowym tempie. Wszystko szczelnie zapakowane. Soufeel przygotowało dla was kod 10% : SHS10 . Warto, polecam. Biżuteria jest zachwycająca! Co sądzicie o moim wyborze?
Naszyjnik - Soufeel
Pierścionek - Soufeel
Charms - Soufeel
Kolczyki - Soufeel
Personalizowane serduszko - Soufeel

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

29 komentarzy :

  1. Naprawdę przepiękna biżuteria, wszystko starannie wykonane, sama mam od Soufeel bransoletkę i jest bardzo dobrze wykonana i co najważeniejsze wygląda cudownie na ręce :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ich biżuterię, mam dwie bransoletki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju no cudowną mają tą biżuterie! <3
    Poklikałam w linki :)
    To serduszko spersonalizowane jest przeurocze.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka piękna biżuteria!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna biżuteria! Nie mogę się napatrzeć. Muszę zajrzeć na ich stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko wygląda bardzo ładnie i porządnie :) Ja jednak wolę taką delikatną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne serduszko!♥ W soufeel nie da się nie zakochać, haha :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko noszę biżuterie, ponieważ często coś gubię. Ta biżuteria jest śliczna.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale przepiękna biżuteria! Urzekła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze lubiłam ten sklep :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobał mi się charms. Świetna biżuteria! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam okazji poznać tej firmy. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biżuteria przepiękna :)
    http://wiktoriaszewczyk.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne jest to serce ze zdjęciem w środku, przeurocze wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałaś piękną biżuterię, też lubię Soufeel :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne błyskotki :) ten pierścionek z literką mógłby być dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely jewelry! Would you like to follow for follow? I followed you so I'd love it if you follow back :-)
    http://artmangaanime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. LOvely items :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna biżuteria, opis zachęca do kupna:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka