Antonimy dookoła

Po co nam tyle zagadnień w szkole, skoro i tak połowa nie przyda się w życiu codziennym? Otóż znalazłam kolejny przykład zaprzeczający tej tezie i udowadniający, że to wszystko jest między nami, a my tego nie widzimy. Antonimy - wyrazy, które zaprzeczają siebie nawzajem - towarzyszą nam bardzo często. Ludzie w rzeczywistości nie wiedzą, czego chcą, pragną. Gdybyśmy dokładnie przysłuchiwali się każdemu wyrazowy wypowiedzianemu przez danego osobnika, a następnie je spisywali, ujrzelibyśmy, iż słowa zaprzeczają sobie. Tak jak wcześniej pisałam: ciągle powtarzamy, że wygląd nie jest najważniejszy, aczkolwiek ciągle na niego zwracamy uwagę w pierwszej kolejności. Tak samo jest z pocieszaniem osób zamartwiających się. Z ust innych padają sylaby, które układają się w wyrazy " Nie martw się, wszystko samo się ułoży". Z kolei w innych sytuacjach możemy usłyszeć zwrot "Weź życie w swoje ręce". Nie wierzymy w stereotypy, a mimo to nadal naśmiewamy się z niektórych stwierdzeń, twierdząc, że to rzeczywiście prawda. Sięgając pamięcią w przeszłość, przypominam sobie wiele podobnych sytuacji. Czemu tak jest? Czemu tak się dzieje? Może Wy mi spróbujecie udzielić odpowiedzi?
spodnie - Shein

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia!! Spodnie bardzo ładne
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Uświadomiłaś mi, że moje życie to jeden wielki antonim. Czasem naprawdę zaprzeczam sama sobie. Śliczne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimat zdjęć rewelacja, czuć w nich wiosnę
    po klikane
    17.00
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. 15.88€ - cena spodni
    Rzeczywiście często tak postępujemy zaprzeczając sobie.
    Idealne słońce na zdjęciach!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy w szkole są bez sensu - na przykład wzór skróconego mnożenia przydał mi się raz na studiach i od 4 lat go nie użyłam nigdy i nigdzie :)
    Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą - niestety antonimy się wszędzie dookoła nas, ponieważ ludzie sami nie wiedzą czego tak naprawdę pragną.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedzmy, że te antonimy to moja powtórka przed jutrzejszą maturą z polskiego haha. W sumie racja, są wszędzie..Niestety, ale mało kto to dostrzega :/
    Super post i kolejna ekstra stylizacja! Dziękuję za polecenie :*
    Standardowo poklikane w link.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)

    https://Imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Że to tak powiem, fajna zabawa zdjęciami pod słońce
    spodnie 15,88 na stronie wyglądają na dużo ciemniejsze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! :) KLIK: 15.88€

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo w tym racji, antonimy wszędzie nas otaczają :)
    Świetne zdjęcia.
    Kliknęłam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie- 15,88
    Post bardzo dobry i super piszesz. Pozdrawiam

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mądry post. Myślę, że wybrałaś znakomity przykład, który uświadomi nas o tym, że wszystko jest potrzebne :)
    Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie napisane, a zdjęcia cudowne, klimatyczne, no czego chciec więcej <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pretty look :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Po przeczytaniu twojego posta, zauważam te przeciwności, ale niestety nie umiem odpowiedzieć dlaczego tak jest
    photos-by-mef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udanego wieczoru, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zwracałam do końca uwagi na wypowiadane przez innych słowa, ale po przeczytaniu Twojego postu i większemu zastanowieniu muszę Ci przyznać rację. :)

    Cena spodni: 15.88
    Ps. obserwuję, bo pięknie piszesz :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz :) fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie przepadam za ludźmi, którzy są hipokrytami, zaprzeczają sami sobie...
    Pięknie uchwycone swiatło ;) Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super fotki;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. przesliczne zdjecia Majlenko <3 czysta prawda!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia bardzo klimatyczne a tekst postu napisany lekko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne spodnie, ja mam zawsze problem z rozmiarem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne! Spodnie super, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka