Łapiąc słoneczne chwile

W czerwcu szykuje się dużo zmian w moim życiu, otoczeniu. Nawet nie Wiecie jak bardzo nie mogę się doczekać tego miesiąca. Aczkolwiek obecnie jest maj i trzeba się na nim skupić, bo to właśnie teraz jest okres, w którym najbardziej wszyscy kładą nacisk na naukę. Na samą myśl o ilości nauki - boli mnie głowa, lecz nie tylko tym żyje człowiek. W tym roku maj jest dość kapryśny. W jeden dzień pogoda potrafi zmienić się o 180 stopni. Upał, deszcz, grad, burza i to wszystko w jeden dzień. Mimo wszystko udało się mi złapać trochę słońca i zamknąć w aparacie. Po krótkiej przerwie na notkę dla Was, czeka mnie uwielbiana przez wszystkich matematyka. Sądzę, że kilka motywujących cytatów do nauki nigdy za wiele: Nauka jest jak niezmierne morze. Im więcej jej pijesz, tym bardziej jesteś spragniony. Nauka to pokarm dla rozumu. Jest tylko jeden sposób nauki. Poprzez działanie. Lepiej częściowo mieć rację, niż całkowicie się mylić. Uczący się powinien wiedzieć, umieć, chcieć. Ucz się tak, jakbyś niczego jeszcze nie osiągnął, i lękaj się, byś nie stracił tego, co już osiągnąłeś. Zapraszam wszystkich do oglądania zdjęć.
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

26 komentarzy :

  1. piękny widok jak przyroda budzi się po zimie do życia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale łądne zdjęcia :D Mamnadzieję, że więcej słonka będzie teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia!
    Chciałabym, żeby maj był zdecydowanie pogodniejszy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja postanowiłam w tym roku aż tak nie stawiać na naukę pod koniec roku, bo za rok czeka mnie maturka i trzeba się oszczędzać haha :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, trzeba ostro wziąć się za naukę :(
    Świetne zdjęcia!
    Zza obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie aktualna pogoda przeraża. Z utęsknieniem czekam na słoneczne dni. Piękne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie! U mnie niestety deszcz i śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już mam dość tej pogody! Super zdjęcia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie również w maju czeka sporo nauki. Nie, to złe określenie. Ja już się muszę uczyć, bo w piątek mam pierwsze zaliczenie. :D
    Co do pogody to się zgadzam. Nie pamiętam kiedy ostatnio w maju była taka pogoda... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia ♥
    mnie też niestety czeka sporo nauki bo sesja :c
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, natura potrafi być inspirująca :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zbliżenia na elementy natury, od razu chce się żyć kiedy na dworze jest ładnie ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia. Ślicznie ujęłas piękno natury. Masz dar do fotografii ;) fakt teraz nauka jest bardzo ważna i każdy nauczyciel kładzie duży nacisk na swój przedmiot. Życzę powodzenia i trzymam kciuki ;)
    www.darjikas.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. I love it!! ❤ Have a nice weekend!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak bardzo tęsknie za słonecznymi dniami, które nadają tyle energii :(

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze potrafisz przyciągnąć do siebie uwagę swoim blogiem. Jesteś bardzo oryginalna. flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. MILENKA ALE PIEKNE <3 ojej trzeba z tego sloneczka skorzystac, bo znowu zginie w chmurach i co bedzie? mam nadzieje, ze juz bedzie cieplo caly czas, choc pogoda mowi inaczej..:(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! Fakt, Maj w tym roku mnie przeraża i przez tą mieszankę deszczu, słońca, zimna i ciepła cały czas chodzę chora. :( Życzę Ci, żeby czerwiec przyszedł Tobie jak najszybciej :)

    https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka