ellen panda - recenzja Klenspop

Z pewnością bardzo dobrze kojarzycie firmę Klenspop, gdyż ich produkty zagościły na moim blogu nie raz. Bardzo spodobało mi się to wyróżnienie uzyskane dzięki innemu zabarwieniu soczewek. W ten sposób łatwo wyrwać się od codzienności, a co najlepsze - uciec z szeregu podobnych klonów. Tym razem mam do pokazania aż dwie pary korygujących silikonów. Ze względu na to, że mam sporo opakowań i gadżetów z poprzednich przesyłek, otrzymałam je tym razem w zwykłych buteleczkach. Pierwszą parą są ELLEN PANDA PM 14 VIOLET . Odkąd pamiętam i jeżeli pamięć mnie nie myli, to zawsze chciałam mieć zielone i fioletowe oczy. Pora spełniać marzenia, prawda? Zaczęłam od tej drugiej barwy. Czas ważności użytkowania sięga aż 6 miesięcy. Średnica tych perełek wynosi 14mm, a grafiki 13,7mm, natomiast zawartość procentowa wody: 38%. Efekt po nałożeniu jest najlepszy z dotychczasowych, które mam w posiadaniu. Uwielbiam je! Kolejna para to ELLEN PANDA PM 11 GRAY. Parametry nie ulegają zmianie. Uważam, że efekt mógł być lepszy, ponieważ mieszają się z moim naturalnym kolorem i powstaje granatowy, zamiast czerni. Mimo wszystko jestem zadowolona. Soczewki tej firmy są bardzo wygodne, komfortowe. Czasami zapominam, że mam je na sobie. Firmę Klenspop polecam z całego serduszka. Co sądzicie o nowościach? Dodatkowo chciałabym Was poinformować, że wczoraj otrzymałam z powrotem swój aparat. Zdjęcia od razu lepsze!
KLIK 5  |  KLIK 6  |  KLIK 7  |  KLIK 8

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych minimum 3 rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Widać że to soczewki ale... To nie zmienia faktu że da naprawdę przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, zawsze chciałam spróbować tego typu soczewek, ale jakoś nigdy nie miałam ku temu okazji :P
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądają, sprawiają że spojrzenie wygląda niesamowicie

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. No efekt jest mega!

    3-US$16.00
    5-US$23.00
    6-US$12.00

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Świetny efekt. Soczewki nie są dla mnie, ale może kiedyś...

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam tego spróbować i mieć mój wymarzony kolor oczu <3

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No muszę przyznać, że wygląda bardzo oryginalnie :D


    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tych soczewkach, które swoją drogą są naprawdę ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne słoiczki. Soczewki super wyglądają. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju za każdym razem te soczewki zachwycają tak samo, mega są! :)
    Poklikane, bluzka numer 6 skradła moje serce (12,00$)
    Numer 1 - 14,00$
    Numer 3 - 16,00$
    Numer 8 - 9,00$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Masz niesamowite oczy w tych soczewkach! Wyglądasz niesamowicie! Nie moge się napatrzeć :)

    www.sszuminska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze chciałam spróbować takich kolorowych soczewek, fajna odmiana w wyglądzie :D
    ceny: US$22.00, US$16.00, US$23.00

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktyczne są fajne :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej.
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie umiałabym nosić soczewek i nigdy się do nich nie przekonam. Obrzydza mnie, kiedy widzę, jak ktoś aplikuje sobie soczewki, sama nie potrafiłabym tego zrobić, po pierwsze z obrzydzenia, a po drugie jestem straszną kaleką życiową i zanim zaaplikowałabym je poprawnie, już nie miałabym oka :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Soczewki dają naprawdę niesamowity efekt! :) Gdyby nie moje wieczne uprzedzenia do samego fakty noszenia czegoś bezpośrednio na oku - już dawno skusiłabym się na jakieś nietypowe soczewki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Soczewki wyglądają przepięknie ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. wow mega!
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie : https://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka