High waist bikini - lato z Zaful

Bikini z wysokim stanem, sukienka kantar, krótkie spodenki.. Jak cudownie jest żyć z myślą, że coraz bardziej zbliżamy się do wakacji. Już za rogiem czeka na nas czerwiec, który sam w sobie jest pełen atrakcji. Lato to okres, w którym budzą się w nas projektanci modowi i chcemy wyglądać jak najlepiej zarówno w ubraniach, jak i strojach kąpielowych. Warto wybrać się przed wyjazdem na małe zakupki i zapatrzeć się w potrzebne rzeczy. Ja tak właśnie zrobiłam dzisiaj. Musiałam zawieźć do Warszawy aparat, ponieważ zepsuł się. Nie wiem, ile to potrwa, ale postaram się jakoś zagospodarować ten czas i wykorzystać zaległe zdjęcia, które osiadły kurzem. Aczkolwiek wrócę do tematu.. Korzystając z okazji i wizyty w stolicy, razem z rodzicami zrobiliśmy wielkie zakupy. Oczywiście wcześniej zrobiliśmy listę rzeczy, które musimy kupić, by uniknąć zbyt wielkiej ilości. U mnie zazwyczaj pojawiają się problemy z zakupem stroju kąpielowego. Zazwyczaj czuję się, jakby we wszystkim wyglądało okropnie. Wynikało to z mojej nieznajomości i braku umiejętności doboru odpowiedniego fasonu. Jak jest z tym właściwie? Bikini z wysokim stanem doskonale zatuszują wystający brzuszek, wałeczki, czy rozstępy, a do tego pięknie wyeksponują nogi. Najlepszy kostium dla figury jabłuszka to tankini! Przykryje brzuch, ukryje brak talii, a podkreśli biust i nogi. Przy kształtach gruszki świetnie sprawdzą się majtki typu szorty lub majtki ozdobione spódniczką - ukryją szerokie biodra. Przed zakupem warto nabyć wiedzę na ten temat, aby wyglądać olśniewająco. Poniżej znajdują się trzy stylizacje idealne na plażę, jezioro. Co sądzicie o moich tegorocznych propozycjach na lato? 
STRÓJ KĄPIELOWY  |  OKULARY  |  KIMONO

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę przynajmniej powyższych 3 rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. Lubię sklep Zaful, mają bardzo szeroki i ciekawy asortyment :) Bardzo podoba mi się strój kąpielowy z pasiastym dołem :)
    Poklikałam ;) 14.49, 8.68, 16.20, 31.99, 8.99
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane :D
    Jakoś bikini z wysokim stanem mi nie odpowiada. Tzn, podoba mi się na kimś, ale sama nie czułąbym się w nim za dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są te rzeczy!
    Właśnie w wielu sklepach widzę już kostiumy, sandały, kapelusze
    Ale nie widzę siebie w tych ubraniach przy tej temperaturze :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Zaful, mają świetny asortyment. Piękne rzeczy. :)

    https://ariicoco.blogspot.com/2017/05/before-dark.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Zaful :) Ceny rzeczy to:
    1. 18,49$
    2. 6,49$
    3. 19,99$
    4. 16,20$
    5. 31,99$
    6. 8,99$
    7. 14,49$
    8. 8,68$
    9. wyprzedane
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny blog!!!!
    Zapraszam do mnie :http://cluudy.blogspot.com/ 💋

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te kostiumy. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się już doczekać wakacji :)!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że już niedługo wakacje<3
    STRÓJ KĄPIELOWY W PALEMKI WYMIATA!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bikini z wysokim stanem to mój must have na tegoroczne wakacje :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten pierwszy strój cudowny. Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również zawsze mam problemy z doborem kostiumu. Tym razem chyba wybiorę twoją opcję i wybiorę bikini z wysokim stanem aby czuć się komfortowo i do tego oryginalnie, co jest dla mnie bardzo ważne :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://sztuka-lisa.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również mam problem z doborem czegoś odpowiedniego na lato jednak jestem jedną z tych osób które za bardzo za tą porą roku nie przepadają. Stąd mam gdzieś co założę latem, byle by jakoś przeżyć te upały :D
    Pozdrawiam
    FotoHart ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za wysokim stanem i długimi sukniami. W sumie mi nie pasują, bo jestem niska, a od nich wydaje się jeszcze bardziej. Jak taka kaczka. ;)
    www.dobrastronamedalu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. plecaczek bomba. Szukałam podobnego od dłuższego czasu.
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kostium kąpielowy <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. kocie okulary robią furorę na blogach i insta :) wszędzie je widzę

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię ten sklep, wybrałaś świetny plecak! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym sklepie jest mnóstwo pięknych stroi kąpielowych :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  20. mają świetny asortyment !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zestawy :) mi to najbardziej się podoba strój na pierwszy obrazku . Jest naprawdę śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka