Kilka gadżetów od EnjoyOurs

Jakiś  czas temu wspominałam Wam o firmie EnjoyOurs . Dzisiaj również mam przyjemność pisać na jej temat. Zamówiłam kolejną paczkę. Długość dostarczania paczka wynosiła niecałe trzy tygodnie. Pod względem zabezpieczeń nie mam żadnych wątpliwości, także nie zostałam rozczarowana. Nie zawiodłam się również na zawartości. Zamówiłam trzy rzeczy. Na początku wybrałam słuchawki do telefonu. Zaciekawiło mnie ich opakowanie. Kabelek jest długi, a oprócz tego w pudełeczku jest "spinacz" oraz zapasowe gąbeczki. Pod względem głośności to jestem w szoku, ponieważ dźwięk jest jak ze studia. Możecie je zdobyć za $5.29 . Następnym przedmiotem jest uchwyt do telefonu. Od jakiegoś czasu zaobserwowałam, że weszły w życie etui z uchwytami, bądź oddzielne. Są one bardzo przydatne. Dzięki niemu zmniejszamy ryzyko upadku. Wybrałam uchwyt w postaci naklejki i dokleiłam do swojego obecnego etui. Wygląda fajnie i co najlepsze - jest trwałe. Cena takiego cudeńka wynosi $1.29. Ostatnia rzecz, która znalazła się w koszyku to okulary przeciwsłoneczne. Prezentują się bardzo ładnie i świetnie chronią przed promieniami słonecznymi. Na stronie znajdują się pod ceną $2.99 . Ze wszystkich rzeczy jestem bardzo zadowolona. Jeśli Wam również podobają się rzeczy, to mam dla Was niespodziankę. Jest to kod zniżkowy na 10% : SST10 . Polecam i zapraszam do zakupów. Tanio, fajnie, przyjemnie. 
KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

16 komentarzy :

  1. Bardzo mi się podobają okulary :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne gadżety ;), lubię takie okulary.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochaniutka, ty mnie zawsze zaskakujesz, bo jak zwykle a to trochę tego u ciebie na blogu a to trochę tego. Wymiatasz gwiazdko, no i zaskakujesz, a to bardzo dobrze! 😘 powiem Ci ze to są mega przydatne gadżety.
    Caluski kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrych słuchawek nigdy nie za wiele :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super . Zazdroszczę ci tych słuchawek ja cały czas gubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okulary świetne, w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne gadżety. Słuchawki prezentują się super.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jestem ciekawa dźwięku z tych słuchawek!
    Ja ciągle korzystam z tych samych, w których tylko 1 działa, więc chyba czas to zmienić :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. już od jakiegoś czasu poluję na ten uchwyt do telefonu ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne okulary ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie takie gadżety jak na przykład ten uchwyt na telefon :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś świetne gadżety ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne słuchawki-$5.29
    Użyteczny uchwyt do telefonu-$1.29
    Bajeczne okulary- $2.99
    Zapraszam do mnie:
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam BB

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka