Kilka plam, pięknych plam - BPS

Jeszcze jakiś czas temu makijaż i ja to były dwa oddzielne światy. Ludzie się zmieniają, dorastają i patrzą na świat codziennie inaczej. Teraz coraz więcej zagłębiam się, poszukuję informacje na dany temat, doboru kosmetyków itd. Zazwyczaj gdy były przeceny w Rossmannie, to nawet o nich nie wiedziałam. W tym roku skorzystałam i zaopatrzyłam się w podkłady, eyeliner'y, tusze. Jako że jestem początkująca, postanowiłam zamówić kosmetyki z firmy Born Pretty Store. Nie wszyscy zaczynali od razu od tych najdroższych, z wyższej półki. A z resztą tańsze, nie oznacza gorsze. Sklep Born Pretty Store znany jest z biżuterii, dodatków różnych, jak i rzeczy do makijażu. W moim zamówieniu znalazło się pięć rzeczy. Wszystkie artykuły zostały starannie zapakowane tak, aby nic nie uległo zniszczeniu. Przesyłka doszła do mnie po  około 2 miesiącach, czyli tak jak zwykle (ze względu na to, iż firma leży daleko). Pierwszą rzeczą, którą opiszę jest matowa szminka. Kolorek jest bardzo ładny, a cena szminki wynosi zaledwie $1.99.  Bardzo ją polecam, ponieważ jest naprawdę trwała. Nawet nie wiecie ile czasu musiałam poświęcić, aby zmyć ją z ust, przez co konturówka (do której zaraz przejdę) nie wygląda już tak bardzo ładnie. 
 Następną rzeczą jest paletka z różami. Gdy zamawiałam, były tylko taka. Teraz zauważyłam, iż firma zmieniła ją i nie jest już dostępna. Moja paletka zawiera dwa odcienie różu (ciemniejszy i jaśniejszy) , jest to numerek 4. Osobiście wolę ten delikatniejszy. Obecnie na stronie są paletki z czterema odcieniami za $5.56. Podejrzewam, że są równie dobre jak ta poniższa. W efekcie otrzymujemy naturalne rumieńce. Póki co, jestem zadowolona z tego produktu. Co sądzicie?

W moim wirtualnym koszyku znalazła również miejsce paleta do konturowania twarzy. Zawiera ona 6 kolorów, a każdy odpowiada za inną część twarzy. Mamy tam rozświetlacz, brązer itd. Możemy łatwo zlikwidować nie estetyczne wory pod oczami. W sklepie znajduje się wiele rodzai. Każdy jest dostosowany do innego kształtu twarzy. Ja wybrałam numerek 3. Możecie nabyć taką paletkę za $5.59. Dzięki niej łatwo ukryć niedoskonałości. Bardzo polecam dla początkujących. 
Teraz przejdę do wspomnianej wcześniej konturówki. Wybrałam numerek 22 i jestem pozytywnie zaskoczona, gdyż idealnie pasuje do szminki. Uwielbiam takie ciemne odcienie. Co do trwałości, to trochę mogłaby być lepsza, aczkolwiek nie jest najgorzej. Na stronie znajduje się kilkanaście innych odcienie. Nabyłam ją za $1.29, także bardzo malutko jak na taki gadżecik. 
Ostatnim przedmiotem jest czarna maseczka. Dużo ostatnio słyszałam o nich, stało się bowiem popularne. Łatwo się nakłada. Po 20 minutach należy zdjąć ową maskę. Ma ona służyć głównie do usuwania wągrów, aczkolwiek lepszy z niej depilator. Trzeba uważać, bo wyrywa wszystko. Cena wynosi $2.59 , więc warto kupić chociażby do zaspokojenia swojej ciekawości. Który kosmetyk najlepiej Wam się spodobał? Na chwilę obecna polecam wszystkie. Czekam na Wasza opinię.
KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4  |  KLIK 5  
KLIK 6  |  KLIK 7  |  KLIK 8  |  KLIK 9  |  KLIK 10 

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych 3 rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. bardzo ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta wiśniowa konturówka jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciekawe te kosmetyki piękne kolorki mają, pewnie każdy z nich znalazłb y u mnie zastosowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna maseczka i paleta do konturowania twarzy najbardziej mi się podobają. Świetne kosmetyki!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam do konturowania z lovely i w ogole tego nie uzywam :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza szminka mnie urzekła <3

    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam czarna maseczkę i ojj tak wyrywa wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kosmetyki :) Szczególnie interesująca jest ta paleta korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie. Kosmetyki robią na mnie pozytywne wrażenie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłaś w 10 z tą pomadką i konturówką!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe produkty. Znalazłam jednak w poście błąd: "z wyższej pułki", może przypadkowo lub nie zauważyłaś dlatego piszę :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/in-winter-i-plot-and-plan-in-spring-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ojoj :o dziękuję, że napisałaś :*

      Usuń
  12. Good post and nice colors, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Od dłuszego czasu planuje kupić sobie taką paletkę do konturowania, żeby mieć wszystko w jednym miejscu :) Bardzo ciekawe kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam tą czarną maskę ale ja zawszę nakład dość grubą warstwe, wtedy lepiej schodzi:D
    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. Tansze nie znaczy gorsze :)
    Strasznie długo szła do Ciebie paczka :O ale chyba było warto :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku jakie śliczne kolorki, uwielbiam wszystkie odcienie różu <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli mogłabym prosić o zagłosowanie w konkursie byłabym baardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ta ciemna konturówka ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki <3 Same nowinki, klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarna maseczka kusi mnie od dawna, więc chyba się w nią zaopatrzę :)

    http://vienatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiła mnie ta paleta do konturowania twarz :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta paletka do konturowania wygląda ciekawie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely items :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne kosmetyki, uwielbiam robić makijaż. nouw.com/just_wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  24. kolorek szminki bardzo mi się podoba <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zamówienie, a myślałam że tylko do mn ie paczki z tej firmy idą aż 2 miesiące <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, podaje ceny 3 rzeczy: strój kąpielowy 18$, sukienka 15$, koszula 22$. Mam nadzieję, że mój blog Cie zainteresuje i Ci się na tyle spodoba, że będziesz mogła go u siebie polecić��
    http://dobieramypodklady.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka