Promienie słońca

Trzydzieści kresek na termometrach, śpiew ptaków, weekend'y, uśmiechy ludzi. Tak powinno być zawsze. W powietrzu czuć, że zbliża się czerwiec. Nie wiem jak Wy, ale ja cała promienieje energią (poza momentami, gdy trzeba się uczyć). Moje letnie zamówienia powolutku trafiają pod mój adres, więc jestem zadowolona. Tak oto dzisiaj przedstawiam Wam dwie zdobycze z firmy Newchic. Pierwszy raz mam do czynienia z ową firmą i muszę przyznać, że jestem bardzo, ale to bardzo pozytywnie zaskoczona. Mimo że paczka szła około miesiąca, to było warto czekać. W środku czekała na mnie sukienka i strój kąpielowy. Tegoroczne lato kojarzy mi się z długimi sukniami, kapeluszami, bluzkami luźnymi bez ramion. Postanowiłam, że zaopatrzę się w ubrania tego typu. Bałam się, że takie suknie nie są napisane dla mnie, aczkolwiek wydaje mi się, że nie jest tak tragicznie. Materiał jest przyjemny w dotyku, bardzo fajnie się ją nosi. Rozporek na boku dodaje uroku. Natomiast strój kąpielowy przeznaczony jest dla mojej mamy. Mnie osobiście bardzo się podoba, gdyż lubię stroje ze spodenkami. Wiązanie na plecach dodaje uroku i sprawia, że ten kostium nie jest zwyczajny. Jestem bardzo zadowolona z zamówienia. Polecam. Oby reszta rzeczy (już nie z tego sklepu) również mnie zachwyciła. A Wy czujecie promienie na swojej skórze? Zdjęcia wykonane zostały telefonem, gdyż nie otrzymałam jeszcze aparatu z serwisu.
sukienka - Newchic  |  strój kąpielowy - Newchic

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Uwielbiam takie sukienki. Świetnie wyglądasz.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam taką pogodę. Wtedy aż chce się żyć, ludzie wokół tryskają energią i w ogóle jest tak jakoś... inaczej. Nie to co zimą i jesienią. Wtedy mam ochotę zaszyć się pod kocem i nie wychodzić z łóżka.

    Świetnie wyglądasz w tej sukience. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna letnia sukienka, ja też właśnie takiej szukam. Jest genialna!
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w tej sukience!
    Pozdrawiam

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sukienki tego typu ;D Wyglądasz ślicznie ;)
    Pozdrawiam
    http://wiktoriaszewczyk.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zamówienie :)
    ceny: 86,15zł 67,96
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę świetnie wyglądasz w tej sukience. :)
    Lato czuć wszędzie, a najbardziej kocham te ciepłe wieczory, gdy mogę siedzieć w ogrodzie, a w powietrzu unosi się woń mojego ulubionego bzu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka mnie urzekła, chodź nie jestem ich zwolenniczką!
    Cena sukienki: 86,15 zł, a cena stroju: 67,96 zł :)
    http://juliaszymendera.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja powolutku też zaczynam polować na letnie ciuchy! :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz,cudna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukienka, wygląda na dobry i zwiewny materiał :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow śliczna sukienka
    po klikane
    86,15 zł
    67,96
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie śliczne zdjęcia! Pięknie wyglądasz w tej sukience <3

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham lato i tęsknie za słońcem, które pojawiłi się tylko na chwile bo od wczoraj znów jest zimno! :(
    Pięknie wyglądasz. :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie męczy takie ciepło...
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się wzory na tej sukience :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak. Ostatnio słońce dało się we znaki :3 Uwielbiam taką pogodę. Naładowałem się energią :3
    swietna stylizacja

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie :) i ten wspaniały rzepak w tle ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta sukienka jest naprawdę świetna
    http://rozowerekawiczki.blogspot.com/2017/05/o-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz cudownie <3 ta sukienka jest fenomenalna

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie Ci w tej sukience, ma ładny wzór :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. awesome blogs.
    really Amazing outfit sweet heart
    MY SITE.
    http://viktorianekta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam ładną pogodę, motywuje do działania ;) super wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię piękną, słoneczną pogodę. Chce się wtedy spać i żyć :) Bardzo fajna sukienka :)

    Pozdrawiam
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. W końcu można wskoczyć w sukienki ! Ładnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka