Bo czas pokaże

Człowiek nie zdaje sobie sprawy z wielu rzeczy i nie ma świadomości, jakie elementy kształtują jego życie, świat.. Czas pokaże co to wyjdzie. Zobaczymy z czasem. Zostaw to, z czasem samo się zrobi. Czas, czas, czas. Czym właściwie on jest? Ulotny, niezatrzymany, względny. Określeń mamy pełne kieszenie, aczkolwiek co do definicji - pustka. Mimo wszystko każdy wie, o co chodzi, jest między wszystkimi porozumienie. Aczkolwiek czy wszyscy wiemy, jaką on ma rolę, ogromną rolę? Wiecznie musimy się do niego dostosowywać, nigdy na nas nie zaczeka. To właśnie on dyryguje nami, mówi, kiedy mamy iść spać, a kiedy wstać, zjeść obiad. Nieustannie ucieka i nie da się go cofnąć, aby naprawić błędy z przeszłości. Można uznać, że jest naszym wrogiem, z którym zmagamy się przez całe życie. Musimy spróbować go nie tracić i nie popełniać błędów, których później nie da się naprawić. Żyjmy ze świadomością, że czasu nie cofniemy i wykorzystajmy go, zanim się dla nas skończy. To jeden z ważniejszych zjawisk, o których zapominamy. Zadbajmy o niego, rozplanujmy swoje dni tak, aby wykorzystać każdy ułamek sekundy. On jest ważny. Zdajesz sobie z tego sprawę? Właśnie to jest najwyższa pora.
 top - Zaful  |  gąbeczka - Zaful  |  kolczyk - Zaful
KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4
KLIK 5  |  KLIK 5  |  KLIK 7  |  KLIK 8

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy i minimum 3 rzeczy z listy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Kochana nie zależy mi na poleceniu, ale w linki poklikałam - 2,82$, 3,18$, 15,00$, 22$, 16$ :) Mam nadzieję, że się zrewanżujesz, bo na dniach też będę potrzebowała kliknięć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i jeszcze zapycha jak szalony... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę czasu. Gdy chcę, żeby jakaś chwila nigdy się nie kończyła to się kończy gdy nie miłosiernie się nudzę to czas wydłuża się. To takie moje postrzeganie, ale po prostu nienawidzę tych wszystkich terminów. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka naprawdę fajna, ale zdecydowanie powinnaś połączyć ją ze spodenkami z wysokim stanem ;) Mam podobną figurę do twojej i biodrówki zawszę będą ci spłaszczać tyłek i uwydatniać boczki. W połączeniu nie wygląda to korzystnie a moglo by bo masz bardzo kobiecą figurę i to jest sexy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam -trzeba żyć tu i teraz i korzystać z każdej chwili.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się to. Dość nietypowe, bo inne niż na co dzień, spojrzenie na ten cały nas czas. A ile w tym prawdy, z której tak codziennie żyjąc nie zdajemy sobie nawet sprawy. Sama prawda! Swoją drogą idealnie się dobrałyśmy, bo właśnie opublikowałam bardzo podobny post, tzn. o tej tematyce! :O
    Świetny, letni outfit. Poklikane :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny top, klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! *-*
    Obserwuję :)
    Zapraszam na mojego bloga!
    http://bbnpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie

    https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjecia! ♥
    Bardzo fajna stylizacja, trochę kojarzy mi się ze stylem country (nie wiem czemu) ale mega mi się podoba!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Top bardzo mi się podoba <3
    po klikane
    15.00
    15.00
    22.00
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega podoba mi się ten top. Okulary też są super :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka