Jak rozpoznać, czy Twój chłopak jest...?

W końcu nadszedł czas, a dokładnie dużo wolnych chwil. Nareszcie mogę w spokoju usiąść na ławce na świeżym powietrzu i czytać. Mam taki zwyczaj, że co roku na wakacje wypożyczam sobie jakąś ciekawą lekturę i czytam podczas opalania się, w drodze, bądź w domku. Tak jest również i w tym sezonie. Otrzymałam także propozycję recenzji książki "Jak rozpoznać, czy twój chłopak jest antychrystem, a jeśli jest, to czy powinnaś z nim zerwać?". Zgodziłam się, gdyż zainteresowało mnie to, iż jest to inny rodzaj dzieła. Dodatkowo jestem ciekawa, kim tak naprawdę jest mój chłopak. Książeczka w czerwonej okładce jest niewielkich rozmiarów, dzięki czemu mogę zabrać ją wszędzie. Oto jak autor opisuje swoją pracę: „Jak rozpoznać, czy twój chłopak jest antychrystem…” to poradnik dla kobiet, w którym opisane są różne typy mężczyzn. Krótki opis charakterystycznych cech pozwala na zidentyfikowanie, do której grupy zalicza się chłopak. Wśród nich można znaleźć takie postacie jak kosmita, poligamista czy zazdrośnik. Opisom charakterów towarzyszą porady, czy można stworzyć z danym człowiekiem trwały związek, czy też lepiej zerwać – a jeśli tak, to dlaczego. Autorka opisuje typy w sposób prześmiewczy, lekkim językiem, nawiązując do postaci z popkultury i polityki. Oczywiste jest, że ta książka nie będzie powodem do zakończenia związku. Wszystko z dystansem. Aczkolwiek polubiłam ją. Są w niej zawarte ciekawe informacje. Idealna na zabicie nudy. Polecam bardzo osobom w związku. Dziękuję bardzo Wydawnictwu Kaktus za możliwość przeczytania tych świetnych słów. Co prawda zostało mi jeszcze parę stron, ale sądzę, że jeszcze dzisiaj ją skończę.
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

24 komentarze :

  1. Ale mnie zaciekawiłaś,chyba się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mega interesującego, chyba sama sobie kiedyś taką kupię!


    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący wpis i chyba aż sama sobie kupię coś takiego. Również uwielbiam na świeżym powietrzu siąść z książką w ręku, ale koniecznie musi być to wersja na "papierowa" ! :D

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/06/biaa-sukienka-z-motywem-niebieskich.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe :d Gdybym tylko miała chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej książce i wydaje się całkiem interesująca!

    WWW.PIANKAOFSTYLE.PL-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym chętnie się dowiedziała do jakiej grupy należy mój chłopak! Jestem mega ciekawa tej książki ^^
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka nie dla mnie, ponieważ w związku nie jestem. Ten tytuł na początku mnie przeraził hahaha.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na ksiązkę, może jak kiedyś będę w związku to ja przeczytam.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :))

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis, dobrze się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy pierwszy raz usłyszałam tytuł tej książki to się roześmiałam. Świetna recenzja, bardzo mnie zaciekawiłaś. Książka bardzo interesująca ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieś o niej już czytałam, zaciekawiła mnie bardzo!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super propozycja:)
    bardzo mnie zainteresowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam propozycje testowania tej książki i nie byłam przekonana, aż do teraz :D
    http://malachowskaadrianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na książkę,brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam już kilka pozytywnych recenzji tej książki. Chyba sama się na nią zdecyduje, bo wydaje się dobrą, lekką pozycją na lato :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałam propozycję na recenzji, no gdybym miała chłopaka i czas na nią ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Tytuł jakoś mnie nie zachęca, w środku wygląda z tego co widzę znacznie ciekawiej :P
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalna książka, zaciekawiła mnie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa sprawa :D

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie przed chwileczką czytałam jej recenzję na innym blogu, i naprawdę zaciekawiła mnie ta ksiażka!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka może być naprawdę ciekawa, po kilku fragmentach, które dodałaś, już można się roześmiać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa książka. Nigdy wcześniej jej nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka