Konkurs: rocznica Zaful. Szczęśliwy traf!

Moi drodzy czytelnicy.. Mam kilka wiadomości, którymi chciałbym podzielić się z wami.  Na początku chciałabym zawiadomić, iż dzisiaj widzicie na mnie ubrania z firmy Zaful. Uwielbiam, uwielbiam i kocham. Jakość jest cudowna, rozmiary idealne, a przesyłka? Błyskawiczna. Jeśli się nie mylę, paczkę otrzymałam po ok. dwóch tygodniach. Mogłabym pisać i pisać, ale już tyle razy wspominałam o tej firmie, że sama ich nazwa wydaje opinię. Zatem przeje do drugiej informacji. Jeden z największych sklepów internetowych Zaful świętuje swoją trzecią rocznicę. Na tę okazję przygotowano wspaniały konkurs. Sprawdziłam szczegóły.  Otóż trzeba postąpić według następujących kroków:
Jak wziąć udział?
* Kliknij na 1 zdjęcia i weź udział w wydarzeniu, możesz wybrać ulubiony lub najprostszy
* Wróć do tego artykułu, zostaw komentarz w odpowiedzi z: 【Twoją nazwą użytkownika Zaful】 &【w którym z wydarzeń uczestniczysz】.
Jak można wygrać?
Co tydzień będą ogłaszane przypadkowe szczęśliwe numery. Pierwszy komentarz oznacza 1, drugi 2 itd. Według liczby komentarzy na tydzień zwiększa się również liczba szczęśliwych numerów. Czas zaprosić znajomych  i wygrać razem!
Nagroda:
Wszyscy zwycięzcy otrzymają $ 100 Giftcard każdy.
Data: 08 czerwca-22 czerwca
Wskazówka: Zwycięzca zostanie wybrany tylko spośród legalnych kont użytkowników.
Możecie mnie oznaczać ( @Rilseee) jeśli jesteście ode mnie. Byłbym szczęśliwy, jeśli wyznaczysz moje imię 【Rilseee】 po tym, jak weźmiesz udział w wydarzeniu gratisowym.
Baner znajduje się na pasku bocznym. 
top - Zaful  |  koszulka z wycięciami pod pachami - Zaful  |  bluza crop top - Zaful  |  spodenki - Zaful

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

34 komentarze :

  1. Wyglądasz świetnie! Kochana wybrałaś świetne rzeczy, ja również myślałam nad tą bluzą drugą, wygląda mega! <3
    Całuski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kocham Zaful i zawsze, gdy składam zamówienie, już nie mogę się doczekać, by paczka była w moich rękach <3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Zaful! Jest to moja ulubiona chińska stronka. Świetne rzeczy zamówiłaś, szczególnie te spodenki <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. You look awesome dear!! ♥

    https://lifella2.blogspot.com INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodenki 80 zł, a top 50zł :)
    http://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na konkurs :D Cudownie wyglądasz!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ubrania zamówiłaś :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szorty, szukam podobnych :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta czarna bluzka super!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne są te ubrania wow
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja cudna, a ta czarna koszulka z napisem <3 Muszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki są genialne!
    Pozdrawiam

    W wolnej chwili zapraszam do mnie noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te szorty z haftami bardzo mi się spodobały. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten sklep, szeroki asortyment i dobra jakość :D Ta bluza z ananasem cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  15. You look great!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szorty są po prostu przeeeecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny konkurs!
    spodenki: 22,99$
    top: 9,49$
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta koszulka jest super! :)
    Fajny ten konkurs, uwielbiam Zaful :D
    Poklikałam Ci w linki, te ostatnie jeansowe spodenki sama miałam zamówić, bo są świetne!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy! :) Szczególnie przyciągnęły moją uwagę krótkie spodenki na ostatnich zdjęciach, fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam niczego z tej stronki ;P Ale poklikałam, przejrzałam, naprawdę ich rzeczy wyglądają nieźle :) Ceny: $9,49, $14,49, $14,49, $22,99 :D

    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy wybrałaś :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodenki cudowne!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia wszystkim
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne są te spodenki z haftem :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wybrałaś świetne rzeczy, a rozdanie od Zaful jest naprawdę ciekawe ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna stylizacja <3.
    Zapraszamy do nas :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products in Cheap Price click this website
    Alpinecart

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka