Najlepsze wakacje to bezpieczne wakacje

Po dziesięciu miesiącach ciężkiej pracy i stresów nadchodzi tak wyczekiwany przez wszystkich uczniów czas - wakacje. Biorąc pod uwagę to, iż piszę do Was porady, wskazówki dotyczące korzystania z życia, nie mogę zapomnieć o najważniejszej wartości, a mianowicie zdrowiu . Bez pełnej sprawności organizmu trudno cieszyć się życiem.  Wakacje to właśnie taki okres, gdy najmniej o nim myślimy, a staramy skupić się na atrakcyjnym spędzaniu czasu. To okres zabaw i nowych przeżyć. Mimo wszystko warto pomyśleć o sobie i o tym, co może być dla nas niebezpieczne.  Rozsądek to podstawa. Zachowajmy ostrożność i róbmy wszystko "z głową".  Powstrzymujmy się od "szpanowania" poprzez robienie ekstremalnych rzeczy. To jest właśnie główne źródło katastrof wakacyjnych. Bardzo ciesze się, że w większości szkół przed zakończeniem roku mówi się na ten temat. Niby to wszystko jest jasne i znajome każdemu, aczkolwiek nasze zachowanie bywa sprzeczne z tym. Nikt chyba nie chciałby spędzić reszty wakacji bodajże z gipsem na nodze albo bez nogi. Każdy z nas musi zwracać uwagę na różne zagrożenia podczas wakacyjnego wypoczynku, aby po jego zakończeniu pozostały tylko dobre wspomnienia. Najlepsze wakacje to bezpieczne wakacje! Pamiętajcie zawsze o tym skarby!
spodenki - Shein  |  zegarek - Zaful
KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Przepiękna, nie mogłam doczekać się tych wakacji. Mądrze napisałaś, warto mimo wszystko pamiętać o rozsądku, lepiej zapobiegać przykrym sytuacjom niż potem żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze powiedziane! No, bo tak naprawdę po co nam wakacje jak sobie zrobimy krzywdę? Najlepiej w pełni sprawnie z nich korzystać! Haha :) bo co zrobimy np. Z ręką w gipsie na dwa tygodnie:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful Watch.

    Get up to 50% off* on selected items | Visit JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne że zwróciłaś na to uwagę, oczywiście wszystko z głową i umiarem :) Moje wakacje trwają w tym roku aż do października i mam nadzieję, że je przeżyje haha :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bezpieczeństwo to podstawa. :)
    Pozdrawiam.

    DZIEWCZYNA Z XXI WIEKU

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje. Mam to na uwadze i będę dbała o moje bezpieczeństwo. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ważne jest, żeby dbać o swoje bezpieczeństwo, zwłaszcza w wakacje, kiedy tyle głupich pomysłów przychodzi do głowy ;) Śliczne zdjęcia!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz całkowitą rację. Do wszystkiego należy podchodzić z głową i przede wszystkim myśleć. Piękne fotki ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bezpieczeństwo ważna sprawa <3
    Śliczne szorty
    po klikane
    16.00 6.79 3.23 5.59 7,59
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą, jednak wiadomo, że zwłaszcza młodzież lubi ryzyko i nie martwi się tego typu rzeczami. Śliczne zdjęcia :)
    Wracam na bloga :) - zapraszam - http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piszesz bardzo mądrze i zgodzę się z Tobą w 100%.
    Pozdrawiam
    Zapraszam KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Znakomite szorty ale moją uwagę zwróciły klapki :) Super!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny zegarek :) Bezpieczeństwo przede wszystkim ;P Miłych wakacji!
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że o tym wspominasz- to też jest bardzo ważne :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bezpieczeństwo najważniejsze, śliczne zdjęcia.
    Udanych wakacji życzę.
    Poklikane:
    12.60 zł
    21.80 zł
    29.60 zł
    24.53 zł
    39.66~ 41.62 zł

    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że myślisz o poradach też w tym kierunku :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam fioła na punkcie bezpieczeństwa, jestem bardzo ostrożna haha
    Świetne są te spodenki!

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się staram być ostrożna na każdym kroku. Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam - na wakacjach trzeba robić wszystko z głową:)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się. Bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu! Ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam~
    I zapraszam do mnie :)

    http://hitemjestzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale super wygladasz! bezpieczenstwo to podstawa! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Tobą. Nawet picie małej ilości wody podczas upału może doprowadzić do niebezpieczeństwa. Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z Tobą w 100% :)
    Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja spędziłam jedne wakacje z ręką w gipsie, mimo że uważałam na siebie. Wypadki chodzą po ludziach. Całe szczęście, że nie stało mi się nic poważniejszego. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się w pełni, najlepsze wakacjie to bezpieczne wakacje. Oprócz zdrowego rozsądku myślę, że warto zadbać też o zdrowie i pamiętać, że jesteżli podczas wakacji mamy styczność z naturą i kleczami warto zainteresować się gdzie testy na boreliozę, jakie objawy itp. NIe bagatelizujmy tego! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka