Plaża, zielone bikini top, morze, słońce

Chciałam napisać do Was dzisiaj o kolejnym moim analizowaniu świata, przemyśleniach. Aczkolwiek w głowie mam tylko plażę, zielone bikini top / boho bikini, morze, piasek, ciepłe wieczory. Naprawdę trudno się skupić, zwłaszcza że teoretycznie powinnam być w szkole, a jestem we własnym pokoju. Spokojnie, nie wagaruję. Tak się trafiło, że mam dwa okienka a pomiędzy długą dwudziestominutową przerwę. Postanowiłam, że przyjdę do domu i wykorzystam ten czas na coś pożytecznego - post. W końcu do domku mam tylko 15 minut drogi. Oceny powystawiane, zero nauki, a już za kilka dni zakończenie roku. Cudownie. Wakacje kocha chyba każdy. Szkoda byłoby zmarnować te dwa miesiące pięknej wolności, dlatego mam nadzieję, że macie jakieś pomysły na zagospodarowanie lata. Ja osobiście podróże zaczynam już w przyszły poniedziałek od odwiedzenia  Gdyni, rejsu do Szwecji, potem na wyspę i na końcu na tygodniowy odpoczynek na Darłowskiej plaży. To wszystko zostanie zrealizowane do 2 lipca. Na tym się nie kończy, gdyż całe wakacje są praktycznie zaplanowane. A przy wszystkim towarzyszyć będzie mi mój chłopak. Lepiej być nie może. Mam nadzieję, że Wy również spędzicie te wakacje w najlepszych nastrojach i w najlepszym towarzystwie. W komentarzach piszcie swoje plany, jestem bardzo ciekawa. A ja teraz lecę z powrotem do szkoły na 2 godzinki. Miłego dnia! 
sukienka 1 - Rosegal  |  sukienka 2 - Rosegal  |  koszulka - Rosegal  |  spodenki - Rosegal 
KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK 

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

 white floral dress 
Konkurs urodzinowy Zaful!
Moi drodzy czytelnicy, istnieją pewne rzeczy, z którymi chciałbym podzielić się z wami.  Jeden z największych modowych sklepów internetowych "Zaful" obchodzi swoje 3 urodziny. 
Kilka postów wcześniej napisałam dokładne szczegóły o tym konkursie. Szczerze, to dość niesamowite. Link do ich bloga, a zarazem więcej informacji jest również tutaj: BLOG ZAFUL
Kto nie kocha dostawać prezenty? Wejdź na bloga i zobacz. Byłabym bardzo szczęśliwa, jeśli oznaczyć moje imię 【Rilseee】 po udziale w konkursie w komentarzu. Zaful wybierze parę zwycięzców i wręczy nagrody.
Wielkie dzięki!
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Świetne sukienki, idealne na wakacje

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wyglądasz. Ja wybieram się do Włoch,a później nie zamierzam marnować czasu.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz!
    Ja chciałabym zacząć pracować, a oprócz tego kusić się na spontaniczne, małe wyjazdy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienki ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie wyglądasz! Jak ja lubię takie luźne wpisy, a jednak konkretne. Ale u Ciebie się nigdy nie zawiodę jeśli chodzi o posty. A jeśli chodzi o sukienki to takie, to po prostu krzyk mody! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje wakacje zapowiadają się naprawdę fantastycznie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki idealne na lato.;) hmmm.. cóż do moich planów na wakacje to praca praca i jeszcze raz praca spełniam sie jak na razie zawodowa.;) ale pod koniec lipca mam nadzieje na wyjazd nad morze do Sopotu z chłopakiem i ze znajomymi mam nadzieje że mi sie to uda .;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne sukienki, idealne na lato! ;)
    Moje plany na wakacje są jeszcze odległe i czekają w kolejce do ich realizacji :D
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na pewno sporo czasu spędzę poza domem :) Chociaż mam nadzieję, że znajdę chwilę na zwykłe poleniuchowanie na kanapie, byle nie za długo ;P

    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci że masz szkołę tak blisko domu, ja musiałam
    do swojej dojeżdżać więc jak miałam okienko to i tak siedziałam
    w szkole albo pod :) śliczne zdjęcia, naprawdę wakacyjny styl!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienki są naprawdę świetne :)
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne sukienki na plaże :D idealne żeby założyć później na mokry strój
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizowaniu wakacyjnych planów :)
    Piękne zdjęcia, oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne outfity i zdjęcia! Najbardziej przypadła mi do gustu ta druga sukienka. Do twarzy Ci w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne sukienki
    Stroje też, ale raczej już nie na moją figurę niestety
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  16. Za kilkanaście dni? A nie dzisiaj? Taką wersję też słyszałam. Maturzystka pozdrawia. Ta zielona sukienka jest całkiem ładna.

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=gTXXfGQyoL0&t=1s

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia i sukienki :) Przewiewne, lekkie - idealne na lato :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że wyjeżdżasz do Szwedzi i Gdyni. Ja akurat wylatuje do Londynu, a także do Norwegii na tydzień. A pozostałe dni będę spędzać nad jeziorem. Śliczna sukienka i zdjęcia też. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka