W letnim nastawieniu

W końcu! Nareszcie mogę powrócić do żywych. Ze względu na to, iż w poniedziałek wyjeżdżam na wycieczkę szkolną na tydzień, a potem już wystawienie ocen - nie mam nauki. Co za tym idzie? Wreszcie mogę normalnie się wysypiać i ożywić swoje życie towarzyskie. Dlatego kocham wakacje. Ostatnio przyszła mi ogromna paczka z firmy Zaful . Dzisiaj przedstawię Wam trzy przedmioty, a we wtorek kolejne trzy elementy. Zawsze zaczynam od opisu i recenzji. Tym razem chciałabym przedstawić Wam wcześniejszy proces, a mianowicie składanie zamówienia. Podstawowym warunkiem jest posiadanie konta. Założenie go zajmuje dosłownie chwilkę i nie jest skomplikowane. Następnie przechodzimy do wyboru produktów. Z tym już jest trochę trudniej. Zaful posiada tak cudowny asortyment, że aż głowa pęka. Mimo że firma posiada tylko rzeczy dla kobiet, to wybory i tak zajmują mi około dwóch godzin. Wiele osób obawia się rozmiarów, kompletnie nie wiem czemu. Na stronie danego przedmiotu widnieje napis "size guide" . Po naciśnięciu otwiera nam się tabela rozmiarów i wymiarów, zatem miarka w dłoń i ruszamy. Ja przed każdym kliknięciem na "dodaj do koszyka" kilka razy analizuję rozmiar, dzięki temu jeszcze ani razu nie zamówiłam za małego bądź dużego ubrania. Gdy już wszystko znajdzie się w naszym bagażu, przechodzimy do kasy. Wypełniamy dane dotyczące adresu, rodzaju przesyłki, sposobie płatności i wpisujemy ewentualne kupony. Swoją drogą, mam dla Was jeden:  EchoM01 *. Gdy już przelejemy pieniążki, czekamy na kuriera, który zazwyczaj zjawia się po 2/3 tygodniach. Potem już tylko cieszymy się dobrą jakością i cudowną przesyłką. Ja po raz kolejny jestem bardzo zadowolona. Zamówiłam tym razem białą bluzkę-top, kapelusz i okulary, które podbiły internet. Zestaw startowy na wakacje. Bardzo polecam i zachęcam do zakupów!
bluzka - Zaful  |  okulary - Zaful  |  kapelusz - Zaful

*Informacje dotyczące kuponu:  Zniżka polega na tym, że przy zakupie np. 30 $, po prostu trzeba zapłacić 27 dolarów, przy zakupie 50 $, po prostu trzeba zapłacić 45 dolarów ... Zasada: 30-3,50-5,80-8,100-10,120-12,150-15,200-20,250-25 .

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:
http://bluue-butterfly.blogspot.com/

bikini blue

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Kochana Ty moja! Widzę, że wyglądasz niesamowicie, lato sprzyja chyba wszystkim! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bluzeczka :)
    $6.96
    $14.33
    $8.38
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow bluzeczka cudna <3
    po klikane
    14.33
    6.96
    8.38
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy!
    Ja jeszcze trochę muszę popracować, ale też z nauka zbliżam się do końca.
    Mega okulary!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest ta bluzka!
    $14.33
    $6.96
    $8.38

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Super bluzka! Uwielbaim styl Boho. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest super. :) Uwielbiam sklep Zaful.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka jest fantastyczna! :) Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza bluzeczka, bardzo mi się podoba ;)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak cudownie wyglądasz! Bluzka śliczna.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna wakacyjna stylizacja
    $14.33
    $6.96
    $8.38
    Pozdrawiam Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka jest przepiękna <3
    $14.33
    $6.96
    $8.38
    mniamka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka jest chyba najlepsza jak dla mnie..
    $14.33
    $6.96
    $8.38
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz, ja sobie własnie planuję kupić kapelusz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No to udanej wycieczki! :)
    Zdjęcia przepiękne, typowo letnie. Właśnie poluje na takie okulary 'cat eye', bardzo Ci pasują!
    Poklikane.
    Bluzka - 14,33$
    Okulary - 6,96$
    Kapelusz - 8,38$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. you look so fresh my darling :D love the off the shoulder top :D
    I'm new GFC follower. I hope you can follow me back <3

    NEW DECOR POST | 7 Steps to Let Your Closet Impeccable and Organized!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne letnie zdjęcia :)
    Ta bluzka jest przepiękna! Widać ze zdecydowanie hit tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny kapelusz ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka