A może tak wybrać się w Bieszczady?

Polska to miejsce o cudownym położeniu. Mamy dostęp do morza, jak i również gór. Powinniśmy to doceniać i z tego korzystać. Na początku czerwca miałam przyjemność uczestniczyć w wycieczce szkolnej w Bieszczady. W cztery dni zdążyliśmy zwiedzić wiele miejsc. Niestety pogoda nie pozwoliła nam zdobywać szczyty. Jedna z prób zakończyła się w deszcz i przyczyniła się do wielu chorób. Mnie przeziębienie trzyma dotąd. Mimo wszystko część towarzyska wszystko naprawiła. Ja jestem tego zdania, że nie ważne gdzie, ważne z kim. Pierwszego dnia wstąpiliśmy do słynnego Sandomierza. Było ciekawie, aczkolwiek bardziej moje serce skradł Lublin, do którego zajechaliśmy w drodze powrotnej. Zabudowy są tak prześliczne, że brak mi słów do opisania tego, co ujrzały moje oczy. W trakcie wycieczki zwiedziliśmy zaporę nad Soliną oraz przepłynęliśmy się po wspomnianym jeziorze. Zapoznałam się z Sanokiem, Polańczykiem i wieloma innymi miejscami. Pomijając kapryśną pogodę, z chęcią powtórzyłabym taką wycieczkę. Pierwszy raz byłam w Bieszczadach. Pozostawiam Was teraz z masą zdjęć. Miłego oglądania! Oficjalnie mogę ogłosić, iż najlepszy sezon na wpisy o podróżach na moim blogu rozpoczęty!
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Bardzo fajna fotorelacja, w takim razie zdrówka :)
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mieszkam w Bieszczadach i doskonale znam te miejsca. :)

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie byłam, ale chętnie odwiedzam ciekawe zakątki Polski i nowe miejsca. Cudowny jest ten widok z wysokości! <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia!
    Warto zwiedzać też Polskę, nie tylko zagranicę :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, życzę dużo zdrowia! ♥
    ZAPRASZAM DO SIEBIE ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę pobytu ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej tam nie byłam, ale Twoje zdjęcia aż zachęcają do tego, aby kiedyś tam pojechać <3

    Buziaki ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ale kilka są robione zbyt pod światło, bo sa zbyt naświetlone!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Piękne zdjęcia 😍😍 W górach byłam, ale nie w Bieszczadach jednak mam nadzieję, że wkrótce tam będzie. :) Zapraszam do mnie:
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam B.B.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ! Byłam w Bieszczadach, ale jako dziecko i niestety niewiele z tej wyprawy pamietam ;P ale napewno się tam wybiorę, bo wiem że warto !

    OdpowiedzUsuń
  12. Sanok ! Moje miasto :) Lublin jest piękny ! W bieszczadach jestem aktualnie w pracy, też jest magicznie. Można odpocząć, oderwać się, odciąć :) Polecam szczególnie tym którzy szukają oderwania od codzienności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sandomierz jest śliczny, tak samo jak Solina. Bieszczady mają piękne widoki i uwielbiam wyjeżdżam tam, by porobić trochę zdjęć.
    Super relacja :)

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2017/07/w-mediach.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Polska jest bardzo piękna i warto to doceniać. Planuje w tym roku nadrobić zaległości i zwiedzic kilka miast- Wrocław, Kraków, Poznań

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nigdy nie bylam w Bieszczadach ale obiecalam sobie ze kiedys je odwiedze zeby zobaczyc czy to miejsce jest na pewno warte aby do niego uciekac :D
    Bardzo ladne zdjecia!

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam parę lat temu w Bieszczadach, przepięknie tam! ♥ Śliczne zdjęcia :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this post! Follow for follow?:)

    Xx,
    Hilary
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Góry są super, byłam w zeszłe wakacje :)
    Ogromnie dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej! Ja z chęcią będę tu zaglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie byłam w Bieszczadach, ale bardzo bym się chciała kiedyś tam wybrać! <3

    xxPozdrawiam, obserwuję ;*

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. To czekam na te podróżnicze wpisy, żeby było ich jak najwięcej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie byłam w Bieszczadach ;( Piękne zdjęcia!

    Miłego dnia :*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, że zwiedziłaś tyle ciekawych miejsc. Tylko pozazdrościć :)

    zapraszam
    https://madimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne miejsce i zdjęcia! super!
    Było by mi bardzo miło, gdybyś poklikała w ''kliki'' załączone do mojego wpisu! Bardzo mi zależy! Pozdrawiam Serdecznie! https://pluukasiewicz.blogspot.com/2017/07/zaful-bandage-bikini-summer-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze chciałam tam pojechać, dużo osób zachwalało to miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale chętnie odwiedzam ciekawe zakątki Polski i nowe miejsca. wonderful views.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka