A132 GREEN - RECENZJA KLENSPOP

Są rzeczy odwracalne i nieodwracalne. Niestety wzrok nie naprawia się błyskawicznie, a w zasadzie nigdy. Podejrzewam, że do końca życia (no prawie, gdyż może powstanie coś innego) będę nosić soczewki. Zabawa kolorami bywa naprawdę ciekawa. Poprzez wzrok zmienia się wyraz twarzy. Często mówi się, że do blond włosów pasują błękitne oczy, a do brunetek - piwne. Zatem co będzie, jeśli ja sięgnę dalej? Dzisiejszy nabytek również pochodzi z firmy Klenspop. Tym razem skusiłam się na zieleń ( A132 green ). Wszystkie formalności są niezmienne, paczka szła tyle czasu co ostatnio, nic nie zostało uszkodzone, no i oczywiście zawartości taka jak poprzednio: soczewki w dwóch buteleczkach (każda w oddzielnej), plastikowe szczypce i opakowanie na nie. Czas ważności użytkowania sięga aż 6 miesięcy. Średnica tych cudeniek wynosi 14,2mm, a grafiki 14,1mm, natomiast 38% to ilość wody. Szybko można dostrzec, że ta para jest większa od poprzednich silikonów. Muszę przyznać, że w tym kolorze się zauroczyłam. To zdecydowanie moje ulubione soczewki i sądzę, a nawet jestem pewna, że będę je nosić bardzo długo. Efekt jest naprawdę widoczny i ślicznie się prezentują. Na stronie możesz zakupić je za $18.00 , nawet jeśli nie masz wady. Zachęcam, nie ma czego się bać. Zakładanie i zdejmowanie nie jest straszne ani bolesne i trwa zaledwie parę sekund. Nic się nie czuje. Mała zmiana, a wielkie efekty! Nie bójcie się niczego i korzystajcie z tego, co Wam daje życie. Bardzo polecam!
 KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4  |  KLIK 5
 KLIK 6  |  KLIK 7  |  KLIK 8  |  KLIK 9  |  KLIK 10

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę minimum 3 powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję pięć blogów i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

39 komentarzy :

  1. Wow, te soczewki wyglądają naprawdę świetnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie nosze ani soczewek ani okularów ale Ci co noszą teraz mają raj :) Kolor wybitny :) Po samym oku ciężko mi powiedzieć jak zmieniają całą twarz ale na pewno na plus :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is really amazing! Hope you can have a read at my new blog post.


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet bez soczewek masz piękne oczy! <3 Ja też mam dosyć dużą wadę wzroku, może kiedyś też się zdecyduję poszaleć z jakimś innym kolorem :D Pozdrawiam,
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama zastanawiam się nad soczewkami, gdyż mam dość sporą wadę (-4 na każdym oku, jak nie więcej, bo dawno nie byłam u okulisty). Zwłaszcza fajnym rozwiązaniem są te kolorowe, można wprowadzić zmiany w wyglądzie, na które nie każdy się decyduje i nie są takie popularne. Super!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek!
    Chciałabym mieć taki kolor oczu :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kolorek :D ja się zawsze bałam używać soczewek :D przeraża mnie myśl wkładania czegokolwiek do oka :P
    (12.00$ ; 11.00$ ; 18.00$)
    http://malinowyskarbiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też takie chcę! Choć szczerze muszę przyznać, że kolor Twojej tęczówki jest równie niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie podobają mi się kolorowe soczewki, chociaż trochę nie wyobrażam sobie zakładania ich, jakoś tak dziwnie! Ten kolor wygląda naprawdę ciekawie. A ostatnie zdjęcie, na którym jakbyś miała heterochromię, jest super! The Yellow

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Cię, że wsadziłaś te soczewki to oczu, ja bym spanikowała :)
    Pozdrawiam!

    Emilia Matyska, mój blog serdecznie zapraszam! ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają te soczewki ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow na prawdę świetnie wyglądają :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I absolutely LOVE this!!!

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Noszę soczewki i już od jakiegos czasu zastanawiam się czy nie spróbować takich fikuśnych :D Podobno w Tokio to jest na porządku dziennym ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne soczewki, nigdy chyba jeszcze nie miałam zielonych. :)
    (13,00$, 9,00$, 15,00$, 13,00$, 10,00$, 12,00$, 11,00$, 18,00$, 12,00$, 15,00$)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. A wonderful post! He astonished me! You write posts in a very nice way! The pictures you put in the post are beautiful! You have a perfect ideas for posts!♥
    On my blog is a huge international giveaway, so if you want to look at it, maybe you just get a reward, happily!

    Do you want to follow for follow? If you please, please let me know in my blog, in a comment! Thanks! ♥


    On my blog is an international award / giveaway, so if you want to look! ♥


    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    HUGE INTERNATIONAL GIVEAWAY - https://chelchiechelchie.blogspot.rs/2017/07/its-huge-international-giveaway-time.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, nigdy nie spotkałam się z soczewkami, które miałyby tak długą datę przydatności! Ja zwykle noszę miesięczne. Muszę się kiedyś skusić i wypróbować te, które prezentujesz :)

    Zapraszam do siebie: www.therocketlindey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądają :)
    Miłego dnia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądają. Niestety znam Twój ból ponieważ też mam wadę wzroku. Dość zaawansowaną, niestety. Chciałabym zakupić soczewki. Tylko mam jeden problem. Nie wiem czy nie będę miała problemów z aplikacją :/
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze soczewki dostałam gratis od okulistki, aby sprawdzić, czy będę umiała zakładać :)

      Usuń
  21. Niesamowite spojrzenie, piękny kolor wybrałaś
    klik

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze chciałam mieć zielone oczy jeju ♥, ale niebieskie swoje masz naprawdę piękne.
    Zapraszam
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow ale świetny efekt !! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow ale świetny efekt !! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również dożywotnie jestem skazana na soczewki. Nigdy nie próbowałam zabawy z kolorami, ale po przeczytaniu tego posta może się skuszę. Cudowna zieleń! *.*
    Pozdrawiamy,
    Oliwia i Plato

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wyglądają, jednak twój naturalny kolor jest piękny :)

    Pozdrawiam cieplutko.
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś bardzo lubiłam soczewki koloryzujące, teraz jakoś już mnie nie ciągnie, ale nadal uważam, że fajny pomysł na zmianę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawie to wygląda, ale nie wiem czy byłabym w stanie założyć soczewki haha :)
    8- $18.00 9- $12.00 10- $15.00
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze zastanawiałam się nad kupnem soczewek tego typu, zwłaszcza, że był swego czasu okres gdy chodziłam na konwenty :) Fajny post.

    Pozdrawiam ~

    https://hitemjestzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka