Czy soczewki są straszne? Uprzedzenia. | A133 GREEN - RECENZJA KLENSPOP

W dzisiejszych czasach coraz więcej osób ma problemy ze wzrokiem. Rzecz jest jasna, gdyż to wszystko jest ubocznym skutkiem technologi. Na pomoc przychodzi okulista a wraz z nim okulary i soczewki. No właśnie.. Wiele razy wspomniałam o soczewkach i za każdym razem spotykam się z komentarzami od osób, które się boją ich. Chciałabym rozwiać wszelkie obawy i wątpliwości. Niektórzy sądzą, iż w soczewkach widzi się gorzej niż w okularach. Bzdura!Okulary znajdują się w odległości około 1-2 cm od oka, natomiast soczewki są umiejscowione bezpośrednio na rogówce. To skutkuje lepszą jakością i ostrością widzenia. Dodatkowo soczewki nigdy nam nie spadną i nie zaparują. Wkładanie soczewek nie jest ani bolesne, ani trudne i trwa zaledwie parę sekund. Słyszałam również o obawach, że soczewki kontaktowe mogą wpaść za oko. To jest niemożliwe fizycznie! Kolejnym fałszem jest to, iż one nie pozwalają oczom oddychać i prowadzą do infekcji. Soczewki wykonane są z takich materiałów, że nie musimy o to się bać.  Ja na początku nosiłam okulary (2 lata), po czym zmieniłam na soczewki (mija 4 rok). Zaobserwowałam, że odkąd noszę soczewki, to wada nie wzrasta, nawet minimalnie się zmniejsza. Uprzedzenia do takich produktów są zbędne. Soczewki są dla każdego, wystarczy przełamać strach.  Jeśli już Cię przekonałam i szukasz soczewek, polecam sklep Klenspop. Znowu skusiłam się na zieleń ( A133 green ). Wszystkie formalności są niezmienne, paczka szła tyle czasu co ostatnio, nic nie zostało uszkodzone, no i oczywiście zawartości taka jak poprzednio: soczewki w dwóch buteleczkach (każda w oddzielnej), plastikowe szczypce i opakowanie na nie. Czas ważności użytkowania sięga aż 6 miesięcy. Średnica wynosi 14,2mm, a grafiki 14mm, natomiast 38% to ilość wody. Na stronie cena wynosi $18.00. Polecam serdecznie! 
 KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4  |  KLIK 5
KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4  |  KLIK 5

 KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę minimum 3 powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

 Polecam:

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. Dobrze, ze przedstawiłaś nam wszytskie mity na jakie mozemy sie narazić.. Wybrałaś świetny kolor soczewek pasują ci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor tych soczewek. Ja może bym kupił sobie ale wadę mam trochę słabą bo tylko -0,75 tak więc mam tylko chyba wybór nosić okulary bo nie opłaca się wkupywać. Fajna napisana recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że nawet przy takiej wadzie się opłaca. Przy okularach wada wzrośnie, a przy soczewkach zatrzyma się. Wiem z doświadczenia :)

      Usuń
  3. Ciekawy kolor! Sama chyba bym się na taki nie zdecydowała, ale wygląda naprawdę oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam wady wzroku, ale zawsze chciałam wypróbować soczewki, które zmieniają kolor oczu. Swoje mam niebieskie, chciałabym zobaczyć jak wyglądałabym w brązowych, odkąd pamiętam uwielbiam taką barwę. Twój post dał mi trochę odwagi, aby je wypróbować :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek, sama nosze soczewki ale takie bezbarwne :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. Te soczewki są przepiękne, ale ich opakowanie... Bomba! Kiedyś zastanawiałam się nad zakupem zerówek z czarną ramką, aby powiększały oczy optycznie, ale zrezygnowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od kilku lat noszę soczewki i zgadzam się ze wszystkim co tutaj napisałaś!
    Jednak przy nich trzeba dbać dużo bardziej o higienę, niż przy okularach. Paskudne zapalenia spojówek i rogówki czychają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście nie mam problemów ze wzrokiem. Ale ogólnie szkoda, że soczewki są droższe i patrząc długoterminowo, to zapłacimy za nie więcej, niż za okulary. Są co prawda od nich lepsze, ale też nie każdy może sobie pozwolić na ciągłe wydawanie pieniędzy. Mam nadzieję, że jeszcze przez długi czas nie będę musiała zastanowić się, co chcę wybrać :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płacę u swojego okulisty 100zł za 3 pary, a jedna para jest na miesiąc.

      Usuń
    2. O, to jednak nie tak źle (chyba). Po szczerości myślałam, że to trochę droższy interes. Przekonałaś mnie na przyszłość :)
      Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

      Usuń
  9. Ja okulary nosiłam tylko jak byłam mała, a teraz ze wzrokiem wszystko jest w porządku, wiec nie potrzebuję, aczkolwiek soczewki to fajna sprawa :)
    Poklikane.
    16,00$
    15,00$
    7,00$
    10,00$ (to ceny pierwszych 4 rzeczy:) )
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na razie nie mam problemów ze wzrokiem, ale boję się, że przez niektóre rzeczy mogę je mieć. Wtedy na pewno wybrałabym soczewki.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Soczewki to bardzo duże udogodnienie, jak rozmawiam z moimi znajomymi.
    Tyle że na początku podobno nauka zakładania przynosi trudność.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega blog!

    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  13. A są takie soczewki, które sprawią, że mamy jakby bardziej..hmmm...szkliste oczy? Osobiście nosze okulary od x czasu i są to lennonki, więc związana jestem z nimi baardzo, ale chętnie wypróbowałabym takie, które jakoś podkreślają tęczówkę.
    A cztery ceny od końca to:
    $10
    $8
    $14
    $10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bbezbarwne soczewki bardzo ładnie podkreślają :)

      Usuń
  14. jak super to wygląda ;) cudowny kolor ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam założyć soczewki,ze względu na kolor ale jeszcze się na to nie odważyłam! :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie przerzucam się na soczewki i miałam obawy, że gdzieś tam mi się zapodzieją na oku chociaż wszyscy mówią, że to niemożliwe. Ufam temu, bo gdyby było niebezpieczne to nie byłyby dostępne na rynku. Mimo wszystko zawsze ma się jakieś obawy przed skorzystaniem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na razie noszę okulary, ale może za jakiś czas się skuszę na soczewki :)

    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami nie każdy może nosić soczewki. Ja nosiłam okulary teraz na szczęście nie muszę jednak mój kolega choć chciałby soczewki to nie może. Nie wiem na jakiej to podstawie jest oceniane. Moim zdaniem to łatwiejsze gdyż nawet lepiej wygląda. Twój kolor jest fantastyczny ! Zawsze chciałam mieć zielony kolor oczu ;)
    16$ 15$ 7$ 10$ ( pierwsze cztery ceny )
    poooozytywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi dear, i'm a new follower of your blog, can you follow me on my blog? <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wypowiem się na temat soczewek, bo ich nie nosze i się na nich nie znam ;)
    Ale musze powiedzieć, że oczy z nimi świetnie wyglądają ;)
    Kochana poklikałam wishlistę i obserwuję ;)
    Zapraszam do siebie, jeśli możesz proszę też mi poklikaj ;)

    https://kobiecomania.blogspot.com/2017/07/grzeczna-biaa-bluzeczka-oraz-krotka.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Całe szczęście (jeszcze) nie mam problemów ze wzrokiem, ale Twoje soczewki są naprawdę genialne, mają świetny kolor. :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam wadę wzroku już od dosyć dawna i zawsze jedyną opcją, nie mam pojęcia czemu, były dla mnie okulary, których i tak teraz nie noszę. A soczewek, zwłaszcza kolorowych, zawsze chciałam spróbować, więc lecę przejrzeć ten sklep internetowy i może w końcu się do nich przekonam! pozdrawiam x

    póki co zaprawszam do siebie, dopiero zaczynam i miło by mi było, gdyby ktoś ocenił to trochę bardziej profesjonalnym okiem haha -> https://anmyosotis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja siostra parę lat już nosi soczewki, wcześniej okulary nosiła. I tak samo jak Tobie, polepszył jej się wzrok :)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. no ja nie wiem co z moim wzrokiem, chyba sie pogorszyl :C
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka