Jutra nie ma

Może wiecie albo jeszcze nie, ale należę do osób, które wszystko muszą mieć dopięte na ostatni guzik. Niektórzy nazwą to jako bycie idealistką, ale ja uważam, że to złe określenie. Ja najzwyczajniej w świecie chcę, aby moje życie było wykorzystane w stu procentach. Czuję wewnętrzną potrzebę na planowanie każdego dnia, aby nie zmarnować ułamka sekundy. Konsekwencją jest ogromny kłębek myśli, mętlik w mojej głowie. Ostatnio zaczyna mi to strasznie przeszkadzać. Nie mogę spędzić dnia bez rozmyślania nad swoim życiem. Czasami zazdroszczę osobom, którzy tym w ogóle się nie przejmują. Mam ochotę rzucić to wszystko i żyć tak, jakby jutro miało nie być. Jakbym miała zginąć. Spędzać każdy dzień wyłącznie spontanicznie. Niestety nie potrafię. Mimo że wiele ludzi namawia mnie, abym trochę "wyluzowała", to niestety nie jest takie proste. W mojej głowie krążą myśli dotyczące tego, że gdy przestanę wszystkim się zamartwiać, planować i analizować, to skończę najniżej jak tylko można. Boje się tego spontanu dlatego, że nie będę miała kontroli nad życiem. Nie raz rodzice powtarzali, aby myśleć, robić wszystko z głową, żeby potem być szczęśliwym w życiu. Kompletnie nie wiem co robić. Planować, mieć idealne życie czy wykluczyć myśli i dołączyć spontaniczność? Co Wy myślicie na ten temat? Na szczęście moi znajomi potrafią oderwać mnie od wszystkiego. Podczas spotkań, tylko oni są na uwadze. Dziękuję im bardzo za to. Dodatkowo mam dla Was kod do sklepu Zaful: EchoM01 . Kiedy kupujesz coś za 30$, płacisz 27$, kiedy 50$, płacisz 45$ ( 30-3,50-5,80-8,100-10,120-12,150-15,200-20,250-25 ). Udanych zakupów!
spodenki - Zaful  |  foremki -  Gamiss

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję try blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

32 komentarze :

  1. Myślę, że powinnaś wybrać coś pomiędzy. Mieć plan dzienny, ale tyle punktów że zdołasz je wykonać. I nie możesz płakać, jeśli czegoś nie dopełnisz. Stopniowo dochodź do celów, wypełniania obowiązków i zadań. Czasem pozwól sobie na spontaniczny dzień bez planu żeby wypocząć. Zwłaszcza, że teraz są wakacje. I nie obwiniaj się, myśląc że właśnie nie robisz ważnych rzeczy. Życie to nie tylko poważne sprawy, a ostatecznie jesteś typem osoby, która nie olewa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz. Bardzo mi pomogłaś :)

      Usuń
  2. Spodenki - $17.99
    Foremki - $6.29
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam na nowego posta:) R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna stylizacja. Bardzo pod9ba mi sie bluzka. Ostatnio moja córka chciała sobie kupić podobną ale rozmiaru nie było

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam czasami bardzo podobnie, jednakże u mnie najlepiej działa spontan xd
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wreszcie spotkałam osobę, która mnie rozumie. Z tym planowaniem itp. mam dokładnie tak jak Ty, a ponadto kiedy coś wyjdzie z mojego planu, coś pójdzie nie tak to strasznie się stresuje, ale tak już po prostu mam i nie umiem tego zmienić, a często nawet najbliżsi nie potrafią tego zrozumieć i mają z tym problem..Masakra. Podpisuje się pod Twoim postem.
    Poklikane w linki! :)
    Spodenki - 17,99$
    Foremki - 6,29$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie najgorsze jest to, że najbliżsi tego nie potrafią zrozumiec i nie potrafią pomóc :/

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz!
    spodenki: $17.99 | Foremki: $6.29

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz :D Bardzo podoba mi się ta bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  9. O mam podobnie jak ty :)
    Szkoda, że nic nie można za bardzo na to zrobić, ale ma to też swoje plusy :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak, ja też zawsze mogłabym wszystko zrobić lepiej, nie ważne jak dobrze jest, zawsze znajdę coś lepszego. Nauczyłam się jednak troszkę zluzować, jest dużo łatwiej :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc postępuje podobnie jak Ty.
    Uwielbiam mieć wszystko dopięte na ostatni guzik, ale kiedy mi się to nie udaje potrafię zluzować.
    Należy postępować w granicach zdrowego rozsądku, aby później się nie zamartwiać.
    Ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki - $17.99
    Foremki - $6.29
    Świetnie wyglądasz :)
    https://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tacy ludzie mają o wiele trudniej, bo jak przestaną planować to już mają niepotrzebne myśli w głowie, ale są też plusy. Są bardziej zorganizowani. Jakie ładne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wychodze z zalozenia ze nie ma czegos takiego jak zycie idealne i trzeba zyc tak aby nam to pasowalo :D Jezeli lubisz planowac i kontrolowac rob to, w koncu kto ci zabroni :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam te foremki i niezbyt się sprawdzają :/
    Pięknie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Foremki wyglądają na superowe !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę podobnie, ale czasem wpuszczam w swoje życie trochę spontaniczności i zapominam o planowaniu. Śliczne zdjęcia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. That's a really great laid-back outfit! I love the cold-shoulder top.

    annescribblesanddoodles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, że jesteś taka zorganizowana, ale czasami nie warto się przejmować niektórymi rzeczami, bo nie będą one miały za parę lat żadnego znaczenia :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też ciągle planują, rozmyślam, marzę i też mam często wrażenie, że moja głowa jest zbyt pełna myśli, ale nie uważam tego, że wadę. Moim zdaniem o wiele lepiej mieć pomysły na siebie, swoją przyszłość, jakieś pasje i cele niż ich nie mieć. Tylko trzeba pamiętać o tym, by nie przesadzać z tym perfekcjonizmem. Warto czasem powiedzieć sobie: "wyluzuj, świat się przecież nie zawali, jeśli od czasu do czasu olejemy nasze ambitne plany". Spontaniczne decyzje też są super i mogą o wiele bardziej uatrakcyjnić nasze życie niż gdybyśmy żyli jedynie według schematów :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia ;) a spodenki bardzo mi się podobają, sama szukam czegoś podobnego 😊
    Spodenki - $17.99 Foremki - $6.29
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne spodenki!
    Uwielbiam takie bluzki z rękawami!
    Świetna stylizacja
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja *.*

    Zapraszam: https://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, ale więcej uśmiechu;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka