Kolory, gwiazdy i .. - Newchic

Mam nadzieję, że ten letni wczorajszy dzień spędziliście równie dobrze, jak ja. Mimo licznych wyjazdów to dopiero wczoraj poczułam, że mam wakacje. Dodatkowo Wasze komentarze pod ostatnim wpisem dały mi dużo otuchy, dziękuję. Na dodatkową porcję uśmiechu przyczynił się kurier, który wręczył mi dużą ilość paczek, w tym 4 pochodzące ze sklepu Newchic. O firmie opowiadałam Wam miesiąc temu w jednym ze wpisów. Tym razem bardzo się zdziwiłam, oczywiście pozytywnie, gdyż każda rzecz była zapakowana w oddzielnej paczce. Dzięki temu artykuły były lepiej chronione. Zamówienie również pobiło rekord dostawy, gdyż otrzymałam rzeczy tydzień po od złożenia zamówienia. Jestem naprawdę zachwycona. Radość z mojej twarzy nie zniknęła i pozostała do końca. Wszystkie rzeczy są wspaniałej jakości. Zacznę od paletki cieni. Zawiera ona aż 40 cudownych kolorów, a jej wymiary są niewielkie. Dzięki temu mogę brać ją na różne wyjazdy. Na jednym ze zdjęć pokazałam Wam  swatche niektórych cieni. Jak widzicie, pigmentacja jest zadowalająca. Na stronie internetowej można kupić ją za $6.62. Jest również w ciemniejszych odcieniach. Następną rzeczą są dwa etui: gwiazdki oraz termoelektryczne. Pierwsze z nich jest twarde, matowe i ślicznie się prezentuje. Istnieje możliwość doczepienia breloczka u dołu telefonu. Nabyłam je za $3.29. Obudowa termoelektryczna jest czarna, aczkolwiek pod wpływem dotknięcia np. ciepłą ręką, zmienia barwę na czerwień. Bardzo ciekawa i interesująca. Wartość jej wynosi $5.99. Ostatni artykuł to popularny spinner. Dużo ludzi mówi, że to jest bezsensowna zabawka. Aczkolwiek mam odmienne zdanie. Ta mała, prosta rzecz pozwala mi się rozluźnić i oczyścić głowę z myśli. Cena wynosi $10.99. To były udane zakupy.
paleta cieni - Newchic  |  etui gwiazdki - Newchic  |  etui termoelektryczne - Newchic  |  spinner - Newchic

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

41 komentarzy :

  1. Ale gadżetów!:) Widzę, że jesteś gadżeciarą tak jak ja:))
    A jak te cienie trzymają się na oku??:)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten case termoelektryczny jest super, ciekawy gadżet :D
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wonderful :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Super etui! Nigdy nie słyszałam o termoelektrycznym a wygląda świetnie!

    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Etui to z gwiazdką wygląda mega uroczo 😍
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Really colorful palette! I have one which is very similar to that one :)
    And I love the case for your phone, so cute! *_*
    xoxo
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile cudowności <3 Przygarnęłabym te casy na telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam tą paletkę tylko, że w ciemniejszych odcieniach :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory i świetny spinner!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś świetne etui :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki fajny spinner, haha! Ostatnio jak byłam w Brukseli kupiłam sobie czarny, żeby sprawdzić dlaczego jest na to taki szał :D
    Świetne nowości :)

    lusialuska.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Paleta ma cudne odcienie! A etui fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ta obudowa wygląda magicznie! Sama chętnie bym taką nosiła :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta obudowa jest świetna! A jeśli chodzi o paletkę, to niestety zbyt "odważnych" i wyrazistych kolorów ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Etui w gwiazdki cudowne, przeurocze! :D Paleta mi się podoba, szczególnie jej kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochalam sie w tej paletce! Ostatnio probuje swoich sil w makijazu oka i chetnie wyprobowalabym tych cieni! Musze zamowic sobie swoja paletkę takich szalonych cieni. I ten case termoelektryczny super wyglada, nigdy takiego nie widzialam. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka cudowna, jak dla mnie taka pigmentacja jest jak najbardziej w porządku, bo kolory są delikatne :)
    Świetne etui! Super wybór
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To termo etui świetne :) Pigmentacja paletki niestety nie zadowalająca jak dla mnie.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka fantastyczna. Tyle kolorów 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kolory w tej palecie, ale jak patrzę na swatch'e to średnia pigmentacja. Fajny fidget :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow spinner w jakim profesjonalnym opakowaniu haha :D
    Te kolory w palecie są genialne! :o
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka ma świetne odcienie, śliczna jest.
    Fajny Spinner :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Case jak najbardziej na plus a jeżeli chodzi o paletkę mam taką samą i pigmentacja jest słaba :(
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne są te oba case. Szczególnie zaciekawił mnie ten zmieniający kolory :O
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna paletka, chyba muszę taką zamówić. Bo ciągle przychodzą koleżanki do malowania, a one lubi.a one lubią czasem cudaczne kolory.
    Na spinery czekam, bo synkowi zamówiłam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super gadżety :) Śliczne cienie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne casy, ten spinner też zaskakuje wyglądem!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ale super rzeczy, mam taką samą paletkę tylko w innych odcieniach ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie dziś odebrałam moje etui hah. A o takiej paletce zawsze marzyłam, ale chciałam jakąś lepszą sobie kupić a też zawsze szkoda było mi pieniędzy haha.
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko fajne! Inspirujesz
    https://magsnowak.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka