komórki lustrzane

To niesamowite jak jeden człowiek uzależniony jest od drugiego człowieka. Przykładowo "zaraźliwe" ziewanie jest efektem działania szczególnej sieci komórek nerwowych, zwanych komórkami lustrzanymi. Gdy ktoś ziewa, nasze neurony lustrzane przygotowują nas do podobnego ruchu, gdy ktoś się śmieje, pobudzane są neurony lustrzane biorące udział w śmiechu, gdy ktoś cierpi - my też cierpimy. Jak widać, zachowanie innych ma ogromny wpływ na nas. Stąd warto zauważyć, że nie warto robić komuś takich rzeczy, jakich my sobie nie życzymy. Powyższy opis stanowi idealny przykład do powiedzenia "jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie". Naszym zadaniem jest robić wszystko, by inni ludzie byli szczęśliwi. Gdy oni będą, uszczęśliwią też nas. Nie wpływajmy na zło wyrządzane innym, gdyż ono niebawem dopadnie również Ciebie. Odpędź to. Przynośmy jak najwięcej pozytywnych emocji, uśmiechu, radości.  Wiesz co robić. Do dzieła!
Ostatni post nie składał się z całej zawartości paczki z firmy Newchic. Otóż ostatnią rzeczą jest firanka, oczywiście dla mojej mamy. Muszę przyznać, że jest bardzo długa i to wielki plus. Materiał jest dobry, a wzorek śliczny. Firanka przeznaczona jest do innego pokoju, aczkolwiek aby było lepsze światło i kontrast, musiałam zdjęcia wykonać w innym pomieszczeniu. Moja mama jest bardzo zadowolona z firanki, zatem polecamy. Cena waha się  od $7.77 do $12.27 (w zależności od rozmiaru). Możliwy jest również wybór innych kolorów. Link znajduje się poniżej. 
torebka - Zaful  |  firanka - Newchic

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)


  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

35 komentarzy :

  1. Torebka - $25.99 a firanka - zł29.68 ~ 46.86.
    Torebka jest mega super, firanka równiez. Fajny post i sesja zdjęciowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawostka z tymi komórkami lustrzanymi. Warto wiedzieć. Ślicznie wyglądasz w tych ubraniach. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta firanka niestety nie pasowałaby do mojego pokoju :) ale faktycznie wzór ciekawy i ładny

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna sukienka, a co do firanki to nie mam w domu bo nie są w moim stylu.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :))

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wyglądasz , byłam ciekawa ich firanek. Pomagam - 25,99$, 29,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, co do wpisu to jest świetny. Mnie również to bardzo zawsze ciekawiło jak to jest, że człowiek jest tak zależny od drugiego, aj... to bardzo długa rozmowa, no i temat rzeka. Ale świetnie wyglądasz! Przepiękna sukienka! Poklikam kochana! <3 Całusy!
    Natasza z bloga: jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w tej torebce, cuudo! śliczne zdjęcia!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  8. boska torebka, podoba mi się ten motyw palmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo firanka całkiem niezła ;D
    Bardzo łądnie wyszłaś na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ciekawostka, warto wiedzieć ;) Poza tym, śliczne zdjęcia!

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Katana bardzo mi się podoba <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, bardzo urocza torebka <3
    Nie umiemy żyć bez drugiego człowieka, ale czasami możemy zranić nawet nieumyślnie.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Post zmusza do refleksji, świetna notka :)
    Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz.A torebeczka- cuuudo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to ujęłaś, ślicznie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałem o istnieniu tych całych komórek. Mądrze napisany wpis.

    OdpowiedzUsuń
  18. Really cute outfit dear :)
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam , ale racja :) Bardzo ciekawy post ! Poklikane :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładną firankę wybrała sobie twoja mama :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka ma ciekawy wzór :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o tych lustrzanych komórkach, to naprawdę niesamowite :)
    Śliczna torebeczka, zakochałam się ♥♥
    poklikałam, 25,99$, 7.77 ~ 12.27$
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta pierwsza czesc jest strasznie motywująca, ładna torebka :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. ''Nie rób drugiemu co Tobie niemiłe'' to moje życiowe motto i choć nie zawsze wychodzi to staram się przestrzegać i zawsze zanim coś zrobię myślę jak ja czułabym się na miejscu kogoś. Świetny post.
    Torebka jest prześliczna, poklikane! <3
    25,99$
    29,98zł firanka
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju, śliczny strój i prześliczny tekst o komórkach lustrzanych, zaintrygowało mnie to mocno.
    https://healthycamomile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness.
    I'm following you now.♥ #1631
    How about to follow me back, I would be glad. :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie wygladasz
    świetna ta firnka
    klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna, letnia stylizacja!

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam również do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post :D przepiękne zdjęcia :D pozdrawiam i zapraszam ^^
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mądry post i piękne zdjęcia!
    Obserwuje :*
    olamyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka