Milczenie jest złotem

Często mówi się, że gadulstwo może być zarazem wadą i zaletą. Takiej osobie łatwiej jest porozumiewać się z innymi, dogadywać, niż osobom cichym i nieśmiałym. Aczkolwiek w tych ludziach brakuje małej perełki milczenia. Nie każdy potrafi dochowywać tajemnice, które powierzyły mu inne osoby. Nie każdy potrafi w danej sytuacji pozostać cicho. Nie każdy potrafi milczeć. Pierwszy poziom mądrości to umiejętność milczenia, drugi - mówienia niewiele i powściągania się w wypowiedziach, trzeci zaś - mówienia dużo, ale mądrze i bez przesady. Milczenie jest oznaką siły. Milczącym nie można odebrać słowa. Czasami to jest najlepszą odpowiedzią i wyraża więcej niż wszelkie przemowy. Sztuka milczenia jest warunkiem szacunku ze strony ludzi mądrych. Dlaczego? Otóż milcząc, skupiamy się na słuchaniu. Skutkuje to na tym, iż zapamiętujemy więcej, uczymy się i poznajemy świat. Czas milczenia powinien mieć pierwszeństwo; nigdy nie można dobrze mówić, jeśli wcześniej nie nauczyło się milczeć. Mimo wszystko w tym wszystkim należy uważać na spiralę milczenia. Nie pozwól odebrać sobie głosu całkowicie. Każdy ma swoją rację i powinien jej bronić. Mam nadzieję, że doceniasz milczenie.
bluzka - Zaful  |  zegarek - Zaful
KLIK 1  |  KLIK 2  |  KLIK 3  |  KLIK 4  |  KLIK 5
KLIK 6  |  KLIK 7  |  KLIK 8  |  KLIK 9  |  KLIK 10

KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy + min. 3 z listy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

31 komentarzy :

  1. osobiście nie załozyłabym bluzki typu hiszpanka, ale nie mniej jednak bardzo mi się podobają, nie są na moja figurę i pogrubiają mnie jeszcze bardziej niz jestem haha :D

    No i niestety gadulstwo ma swoje wady... ale ma tez i zalety :D


    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja! Ale oczywiście przeczytałam cały post :) Zgadzam się z Tobą, pięknie wszystko opisałaś :) Z chęcią poczytałabym więcej postów o takiej tematyce :)

    1- US$10.00, 2- US$15.00, 3- US$10.00, 4- US$10.00, 5- US$15.00 , 6- US$15.00, 7- US$10.00, 8- US$12.00, 9- US$14.00, 10- US$9.00.

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka i świetny zegarek, cała sesja cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka zdecydowanie na tak. Ze względu na wzór jak i fason hiszpanki!
    Myśle, ze można mieć w sobie obydwa pierwiastki zarówno gadulstwa, jak i wewnętrznego spokoju :)

    Pozdrawiam i ślę buziaki oraz zapraszam
    na nowy post!:)
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest piękna, zamówiłam sobie taką samą. Ale jeszcze niestety nie przyszła. Powiem Ci, że wyglądasz przepięknie. A co do wpisu, to naprawdę jest świetny. A to, że milczenie jest złotem, to w większości przypadkach prawda <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny post. Ja należę do tych osob niesmiałych. Czasem warto sobie coś przemyslec po cichu. Świetna stylizacja! Bardzo ładny zegarek!

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your comment. Waiting for more content in the page. Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzka :) Ja uważam, że faktycznie milczenie czasem jest złotem, trzeba wszystko przemyśleć, zanim się coś powie

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama zdecydowanie bardziej wolę milczeć niż mówić. Gdy słuchamy drugiego człowieka dowiadujemy się o nim bardzo dużo. Milczenie jest złotem, to prawda, jednak nie należy mylić jej z nieśmiałością ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy lubi sobie czasem pomilczeć :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute blouse, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego mi właśnie brakuje milczenia. Pracuje nad tym i mam nadzieje, że kiedyś nauczę się milczeć wtedy kiedy powinnam. Świetny post i zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzeczka, mam bardzo podobną :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny zegarek, pomagam - 18,99$, 5,90$, 10$ :)
    Kochana chciałabym cię zaprosić do grupy na FB : https://www.facebook.com/groups/124238751499996/?ref=group_header
    Jesli masz ochotę - dołącz, będzie Nam łatwiej sobie pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym masz rację, sam mam jak to nie którzy ludzie z mojego otoczenia że mam gadane i że jestem niemożliwym gadułą :)Niektóre z tych rzeczy niestety udaje mi się popełnić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jamesem typem osoby postronnej wiem kiedy uruchomić potok słów ale też wiem kiedy wszystko przemilczec :)
    Piękna stylizacja, z przyjemnością się na Ciebie patrzy! Bluzka w kwiaty rewelacja.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Milczenie w odpowiednich momentach jest wielką zaletą :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W wielu sytuacjach rzeczywiście milczenie jest lepszą opcją, ale też nie warto z nim przesadzać.

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto myśleć nad słowami, ale zbytnie milczenie też nie jest dobra, coś o tym wiem :P
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Milczenie czasem wyraża więcej niż najbardziej wyszukane słowa. Świetny post, kolejny pod którym w 100% się podpisuje :)
    Śliczne zdjęcia, w linki oczywiście poklikane!
    Bluzka - 12,00$
    Bluzka 2 - 10,00$
    Twoja bluzka - 18,99$
    Zegarek - 5,90$
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluzka! ;)
    Pozdrawiam♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uczyłam się tego "milczenia" dobre parę lat. Każdego kuszą plotki czy inne rzeczy, które w rzeczywistości mają małe znaczenie. Sztuka milczenia naprawdę jest trudna, ale wiele daje, zgadzam się z Tobą :).
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. "Mowa jest srebrem a milczenie złotem", to taki prawdziwy cytat. Świetny post! :)
    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mówią mi, że jestem straszną gadułą, choć zauważam, że czasem mi brak słów, choć wiem, że przed niektórymi jestem cicha, choć sekretów nigdy nie zdradzę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka