CK, Gucci, Armani - Glantier

Zawsze chciałam posiadać perfumy od gwiazd, aczkolwiek widok ich ceny bywa przerażający.  Niedawno usłyszałam o firmie Glantier. Kompozycje zapachowe powstają w efekcie bardzo starannego doboru nut zapachowych i wywodzą się z Grasse - światowej stolicy perfumiarzy. W bardzo atrakcyjnej cenie oferują możliwość posiadania wielu pięknych kompozycji zamkniętych w ekskluzywnych flakonach. W  ofercie znajdują się wody perfumowane odpowiadające zapachom znanych marek. Perfumowanie, czyli zawartość ekstraktów zapachowych w tych produktach sięga 18%, co gwarantuje niezwykłą trwałość i intensywność zapachu, którym możemy się cieszyć przez długie godziny. Gdy otrzymałam swoje zamówienie, cała paczka promieniowała pięknymi zapachami. Do mnie trafiły perfumy Glantier-492 kwiatowe, czyli odpowiednik "Cerruti 1881". Zapach jest przepiękny, mocny i bardzo trwały. Zakochałam się w nich! Dodatkowo otrzymałam dziesięć próbek perfum, które są odpowiednikami m.in. damskie: Callvin Klein "Euphoria", Chanel "Coco Mademoiselle" czy męskie: Paco Rabanne "1 Million", Giorgio Armani "Acqua di Gio". Jestem bardzo zadowolona, gdyż nie muszę wydawać 399zł na perfumy, ponieważ mogę mieć już je za 49zł! Wszystkie zapachy są w tej samej cenie, a jakość odpowiada najdroższym odpowiednikom. Wydaje się to dziwne, aczkolwiek w paczce otrzymałam kilka katalogów i wyczytałam, że większość ceny to butelka, reklama. Stąd wywodzą się kosmiczne ceny. Naprawdę polecam Glantier. Po co przepłacać, gdy można mieć piękne zapachy w niższych cenach? Polecam bardzo! Istnieje wiele grup zapachowych, znajdziesz coś dla siebie.
Polecam:

  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Jak się długo trzyma to dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa alternatywa dla drogich marek, bo dla mnie nie ma sensu wydawać 300 zł na perfumy, gdzie w dużo niższej cenie dostanę perfumy mniej znanej firmie dobrej jakości.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nich, to fakt, ze zapłaci się sporo za oryginalne perfumy, ale jednak ja wolę zapłącić więcej, a wiem, ze będę miała je na długo i zapach będzie taki jaki właśnie chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tyle rzeczy w które można inwestować, tyle rzeczy do kupienia i tyle marzeń do realizowania, więc każda tańsza alternatywa jest na wagę złota ♥

    Zapraszam na nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie wąchałam tego zapachu ale myślę, że może być całkiem niezły :) Wygląda luksusowo!
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa. Nie znałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o czymś takim nie słyszałam, ale dość interesująca alternatywa dla drogich perfum!:)
    Pozdrawiam,
    aguuuszka.blogspot.com-Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa alternatywa. Chociaż ja wolę przyoszczędzić, i kupić sobie oryginał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł, czasem lepiej poszukać i znaleźć fajne alternatywy aby zaoszczędzić :)

    beyourselfthreel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo lubię perfumy Glantier. miałam przyjemność je testować i za taką cenę to naprawdę bardzo fajne perfumy. jak komuś szkoda kasy na oryginalne to te są świetnym zamiennikiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tej marki :) Świetna alternatywa dla drogich perfum.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe :) za taką cenę można mieć kilka zapachów, w cenie jednych perfum :)
    dobry deal!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety mam odmienne zdanie na temat firm, które robią perfumy na podobiznę oryginalnych. Ostatnio oglądałam świetny program w którym fajnie wytłumaczono różnicę pomiędzy oryginałami a tymi odpowiednikami. Mimo wszystko, jeśli trzymają się długo to super. Osobiście wolę posiadać oryginał i mieć pewność, że mam świetny produkt mimo ceny (chociaż i tak staram się kupować na promocjach). Poza tym, lubię wiedzieć, że używam perfum np. mojego ulubionego projektanta lub firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tej stronie, z chęcią na nią zajrzę :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! So interesting products! These perfumes look so nice and very good! I didn't try it but i like it so much! Great post.

    Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ! Bardzo mnie zaciekawiły ! Uwielbiam perfumy !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam kilka swoich ulubionych zapachów - Si, Calvin Klein - i do szczęścia nie potrzebuję żadnego innego! Pięknie pachną, długo się utrzymują, minus? Tak jak wspomniałaś - cena zbija z nóg. Przecież to tylko perfumy :(

    http://simplysimplesimpleness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Do dzisiaj nie słyszałam o tych perfumach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta marka, korzystałam już kiedyś z perfum tej marki. Naprawdę polecam, prześlicznie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o tej stronie. Chętnie na nią zajrzę.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. znam tą firme, mają super perfumy !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie miałam kupować perfumy, może tym razem skuszę się na te :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Kwiatowe na 100% są cudowne :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie że nie trzeba płacić dużo, a ma się dobry i trwaly zpaach

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie tak drogi kosmetyk, świetny prezent na urodziny dla kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  26. Może to dziwne jestem chłopakiem, ale ja też zawsze chciałem jakieś DAMSKIE perfumy od gwiazd. Lecz ceny naprawdę sięgały aż za daleko. Wydają się ciekawe na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post! :)

    Zapraszam również do mnie:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety nie jestem zwolenniczką perfum na wzór innych, dlatego, że niejednokrotnie przekonałam się, że jest pomiędzy nimi trochę różnicy.

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę ze jest to fajna alternatywa dla osób które nie chcą wydawać dużo pieniędzy :) Bardzo zaciekawilas mnie tym postem !

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa możliwość ładnego zapachu na sobie, nie płacąc za flakonik zniewalającej z nóg ceny. O tej marce jeszcze nie słyszałam. Być może w najbliższym czasie, przy mnóstwie innych wydatków, się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie słyszałam o tej marce, aczkolwiek wydaje się bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Łał!
    To jest najbardziej wspaniała rzecz, jaką kiedykolwiek przeżyłem i muszę podzielić się tym wielkim świadectwem.
    O tym, jak mam mojego byłego męża po rozpadzie.
    Nigdy tego nie uwierzyłam, bo nigdy wcześniej nie słyszałem ani czegoś o tym nie dowiedziałem.
    Nazywam się Willie B. Garcia z USA na Florydzie
    Jestem tak podekscytowany dzieleniem się tym zeznaniem tutaj, jak odzyskałem mojego byłego męża po długim przerwie, co prawie doprowadziło do rozwodu, wszystko dzięki dr Ahmedowi za jego wspaniałą pomoc. Jestem kobietą, która miłuje i cenią mojego męża więcej niż jakakolwiek inna rzecz, którą możesz sobie wyobrazić na ziemi. Mój mąż był tak piękny i troskliwy po 3 latach małżeństwa był poważnie chory i lekarz potwierdził i powiedział, że ma zakażenie nerek, że potrzebuje dawcy nerki, tak zacząłem szukać kto może pomóc, lekarz dał mi Że poprosi lekarza o to, czy mogę pomóc mężowi, tak jak on przeprowadził ten tekst, potwierdzenie było udane, teraz miałem to nauczył, że od 3 Lat się pobraliśmy Nie mogłem zajść w ciążę, czy mogę jeszcze raz zajść w ciążę? Właśnie to pytanie pytam lekarza, nigdy nie odpowiadał na odpowiedź, czy chciałbyś stracić męża? Od razu odpowiadam, że nie mogę sobie pozwolić na jego utratę. Po operacji mój mąż wrócił do życia i był zdrowy Byłem też ok z instrukcjami wydanymi przez lekarza, po 3 miesiącach mój mąż wrócił do domu z inną panią, która mówi mi, to jest nasza nowa żona, która da nam dzieci i Dbać o nas, tak się myliłem i zacząłem płakać cały dzień, tak mój mąż uciekł z jego nową żoną czyszczącą. Od tego czasu się mylę, nie wiem, co robić, jak wróciłem do lekarza i opowiadałem mu wszystko, powiedział mi, że to nie tylko zwykłe, to musi być duchowy problem, który mi dał Email: Ahmedutimate@gmail.com, że powinienem powiedzieć mu cały mój problem, że może pomóc, tak skontaktowałem się z nim i ja zgodnie z instrukcjami. Po 22 godzinach i zrobiłem to, o co prosił mnie, mój mąż zaczął szukać mnie i wrócił do lekarza, tak jak on wrócił do mnie, on również powiedział mi, żebym się nie martwił, że zajdę w ciążę, Miesiąc temu dziesięć miesięcy skontaktowałem się z nim, a teraz mam dziecko z dziewięciu miesięcy i 2 tygodni wszystko dzięki dr Ahmedowi za jego pomoc, dlatego podałem to jako konieczność rozpowszechniania informacji o dr Ahmedie Miejsce rozwiązywania problemów małżeńskich / relacji? Kontakt: E-mail: Ahmedutimate@gmail.com ... Zadzwoń do niego lub co to jest aplikacja: +2348160153829 bądź błogosławiony

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka