Szwecja!|best American flag tops for sale

 W sklepie dresslily znajduje się dużo nowych rzeczy w dziale "best American flag tops for sale". 
Nareszcie mam czas opowiedzieć Wam o moich wakacjach, a w zasadzie rozpoczęciu. Co prawda minął już miesiąc, a ja czuję, jakby to było zaledwie parę dni temu. Pod koniec czerwca wybrałam się na tygodniowe wakacje z rodziną. Na początku zaplanowany był rejs z Gdyni do Szwecji. Pierwszy raz płynęłam tak ogromnym statkiem. Mieliśmy zapewnione kajuty. Podróż trwała od 21 do 7 rano, ale nie było czasu na nudę, gdyż na pokładzie znajduje się wiele atrakcji. Sklepy, dyskoteki, restauracje, pokoje gier itd. Po dotarciu na miejsce mieliśmy cały dzień na zwiedzanie. Karlskrona to piękne miejsce. Od razu zauważyłam różnice w kulturze. Chodząc po ulicach, miałam wrażenie, że jestem tam sama. Dopiero po południu zaczęli pojawiać się inni mieszkańcy. Najbardziej spodobał mi się fakt, że nie ma mowy o kradzieżach. Ludzie wszystko zostawiają "wolne", a nikt im tego nie zabierze. Nawet roweru nikt nie przypina. Skorzystaliśmy z okazji i popłynęliśmy na wyspę Aspö. Powrotny statek wyruszył również o 21, z tym że byliśmy w Gdyni na 7:30. Pojechaliśmy do Darłówka, aczkolwiek po drodze wstąpiliśmy do Ustki. W Darłówku byliśmy pięć dni. Zwiedziłam Darłowo, a w drodze powrotnej wstąpiliśmy do Torunia. Cały wyjazd spędziłam w miłym towarzystwie i w miłej atmosferze. Uwielbiam zwiedzać, gdyż to pozwala oderwać mi się od codziennej rutyny. Mam nadzieję, że u Was wakacje również są jak najlepsze. Zapraszam do oglądania dużej ilości zdjęć! Chętnie wracam tam wspomnieniami. 
KLIK  |  KLIK  |  KLIK  |  KLIK 

 KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)

Biorę udział w wakacyjnym konkursie DDOB
  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Wyglądasz świetnie. Trzeba kochana odpoczywać w wakacje. A zdjęcia są magiczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) i w ogóle masz bardzo fajnego bloga, obserwuję <3

    https://lily-vegas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne miejsca. No u nas to bym się bała gdzieś coś zostawić, bo zapewne już bym tego nie zobaczyła więcej. :)

    Mój blog
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Szwecję. Byłam dwa czy trzy razy i zawsze jestem zachwycona spokojem jaki panuje tam w małych miasteczkach, to, że jest tak zielono, i że można spotkać zajączki biegające po osiedlu czy centrum miasta :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! piękne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie, uwielbiam oglądać takie fotorelacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie. Zazdroszczę *.*
    Pozdrawiam i obserwuje
    siostry-pinkyandmozg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne miejsce lecz nie w moim guście :)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!
    Wyjazd musiał być udany!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super fotorelacja, pamiątka na całe życie.
    Pozdrawiam,

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele razy plynelam promem i pomimo tego ze nie czuje sie zbyt dobrze gdy na morzu buja to zawsze kazdemu polecam! <3
    Sliczne zdjecia :)

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing pics dear, love them!
    https://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szwecja jest cudna! Wracam do niej już we wrześniu i nie mogę się doczekać!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie te zdjęcia są genialne, uwielbiam oglądanie takich fotografii ♥
    Muszę kiedyś odwiedzić Szwecję ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. o jejku! Jak tam pięknie *_* chyba kiedyś się tam wybiorę! Cudowne zdjęcia, oby więcej takich cudownych wakacji było w Twoim życiu! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna wycieczka, fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny wypad, kliknęłam Ci w linki
    milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne zdjęcia, pięknie tam :*

    £16.58, £13.30, £8.92, £16.46

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. hi, ım a new follower on your blog .for gfc ... ı hope you will be back ...
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia :) Ja dwa lata temu odwiedziłam Szwecję :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka