Życie = interwały

Tytuł może wskazywać na to, iż dzisiejsza tematyka to: treningi są życiem. Osoby uprawiające sport zgodzą się z tym, aczkolwiek nie o to znaczenie mi chodzi w tym wpisie i nie zamierzam opowiadać o ćwiczeniach. Chciałabym zwrócić uwagę na podobieństwo, związek wskazany w tytule. Każdy człowiek przeżywa kilka etapów w swoim życiu. Dzieciństwo stanowi rozgrzewkę do pełnego, dalszego życia. Z każdym dniem jest trudniej. W pewnych momentach bywa tak źle, że chciałbyś, aby to wszystko się skończyło. Gdy przetrwasz bycie nastolatkiem, dorosłość i dojdziesz do starości, to czeka Cię już tylko rozluźnienie po całym życiu. W każdym z powyższych etapów zachodzą podobne cykle, podobne zadania, tylko z różnym poziomem trudności. Tak liczne podobieństwa podpierają moje stwierdzenie. Do życia tak jak do treningu trzeba podchodzić z chęcią, zaangażowaniem i siłą. Tylko tak uda nam się dotrwać do końca i nie przerwać w połowie. Nie ma co się przejmować, jeśli coś nie jest dokładnie tak, jak chcemy, albo występują trudne chwile. Tak musi być, a my musimy stawiać temu czoło. Tylko od nas zależy czy sprostamy temu wielkiemu treningu i z jakim rezultatem go zakończymy. Powodzenia!

spodenki - Rosegal  |  sznurówki - Rosegal  |  separator do palców - Rosegal

 KONKURS! 
Jeżeli chcesz, abym wypromowała Twojego bloga, to weź udział w konkursie. Wystarczy podać cenę powyższych rzeczy oraz link do swojego bloga w komentarzu. Ja wylosuję trzy blogi i polecę je w przyszłym poście. Powodzenia ;)


  
prywatny facebook - INSTAGRAM - TUMBLR  - Snapchat: rilseee

Udostępnij ten post

28 komentarzy :

  1. Bardzo fajnie to porównałaś :) Myślę, że trudności będą się pojawiać, ale sprawiają, że jesteśmy silniejsi i musimy nauczyć się radzić sobie z nimi. Śliczne zdjęcia :)
    Tutaj ceny: 24.30$ 2.32$ 2.90 $
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ej ciekawie to porównałaś <3
    po kilkane
    24.30
    2.32
    2.90
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla każdego człowieka, całym życiem jest pasja i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe porównanie! Nie wpadłabym na to chyba :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Zdjęcia są super!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądrze napisane :) Super stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre porównanie. W życiu jak i ma treningu potrzebne są chęci. Bez tego nie odniesiemy sukcesu.
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, w towjej stylizacji bardzo podobają mi sie twoje spodenki, maja bardzo ladny kolorek

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, życie jest w naszych rękach. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje, tyle czasu jeszcze przed nami. Musimy być cierpliwi :)
    pausbee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafne porównanie :) Zdjęcia bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Great photos dear!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo trafne porównanie życia do treningów :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy to zbieg okoliczności, ale temat koszulki moim zdaniem całkiem wpasował się w Twój temat ;) Może nie tak wprost, ale jednak! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem się z Tobą zgodzę, dobre porównanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trafne spostrzeżenie i porównanie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkowicie się z Tobą zgadzam, życie przypomina interwały :) Poza tym - świetna bluzka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Na zdjęciach wyszłaś cudnie.

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe porównanie :)
    super spodenki, fajnie wyglądasz!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. niecodziennie porownanie- juz mi sie podoba :)
    bez problemu wszystko poklikane <3 buziaczki

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/08/street-style-ala-in-london.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna młodzieżowa stylizacja. Idealna na lato ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze będziemy dawać z siebie 100% jak w interwałach to jesteśmy w stanie wiele osiągnąć i potem nasze 100% będzie naprawdę łatwe do zrobienia, super post!:)
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się to porównanie :)
    Śliczne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Łał!
    To jest najbardziej wspaniała rzecz, jaką kiedykolwiek przeżyłem i muszę podzielić się tym wielkim świadectwem.
    O tym, jak mam mojego byłego męża po rozpadzie.
    Nigdy tego nie uwierzyłam, bo nigdy wcześniej nie słyszałem ani czegoś o tym nie dowiedziałem.
    Nazywam się Willie B. Garcia z USA na Florydzie
    Jestem tak podekscytowany dzieleniem się tym zeznaniem tutaj, jak odzyskałem mojego byłego męża po długim przerwie, co prawie doprowadziło do rozwodu, wszystko dzięki dr Ahmedowi za jego wspaniałą pomoc. Jestem kobietą, która miłuje i cenią mojego męża więcej niż jakakolwiek inna rzecz, którą możesz sobie wyobrazić na ziemi. Mój mąż był tak piękny i troskliwy po 3 latach małżeństwa był poważnie chory i lekarz potwierdził i powiedział, że ma zakażenie nerek, że potrzebuje dawcy nerki, tak zacząłem szukać kto może pomóc, lekarz dał mi Że poprosi lekarza o to, czy mogę pomóc mężowi, tak jak on przeprowadził ten tekst, potwierdzenie było udane, teraz miałem to nauczył, że od 3 Lat się pobraliśmy Nie mogłem zajść w ciążę, czy mogę jeszcze raz zajść w ciążę? Właśnie to pytanie pytam lekarza, nigdy nie odpowiadał na odpowiedź, czy chciałbyś stracić męża? Od razu odpowiadam, że nie mogę sobie pozwolić na jego utratę. Po operacji mój mąż wrócił do życia i był zdrowy Byłem też ok z instrukcjami wydanymi przez lekarza, po 3 miesiącach mój mąż wrócił do domu z inną panią, która mówi mi, to jest nasza nowa żona, która da nam dzieci i Dbać o nas, tak się myliłem i zacząłem płakać cały dzień, tak mój mąż uciekł z jego nową żoną czyszczącą. Od tego czasu się mylę, nie wiem, co robić, jak wróciłem do lekarza i opowiadałem mu wszystko, powiedział mi, że to nie tylko zwykłe, to musi być duchowy problem, który mi dał Email: Ahmedutimate@gmail.com, że powinienem powiedzieć mu cały mój problem, że może pomóc, tak skontaktowałem się z nim i ja zgodnie z instrukcjami. Po 22 godzinach i zrobiłem to, o co prosił mnie, mój mąż zaczął szukać mnie i wrócił do lekarza, tak jak on wrócił do mnie, on również powiedział mi, żebym się nie martwił, że zajdę w ciążę, Miesiąc temu dziesięć miesięcy skontaktowałem się z nim, a teraz mam dziecko z dziewięciu miesięcy i 2 tygodni wszystko dzięki dr Ahmedowi za jego pomoc, dlatego podałem to jako konieczność rozpowszechniania informacji o dr Ahmedie Miejsce rozwiązywania problemów małżeńskich / relacji? Kontakt: E-mail: Ahmedutimate@gmail.com ... Zadzwoń do niego lub co to jest aplikacja: +2348160153829 bądź błogosławiony

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz i obserwację, to daje mi motywację do dalszej pracy ♥

R I L S E E E © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka